Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Du har i och för sig en poäng där. Å andra sidan är det även när man är god så att man ju vill lista ut vilka andra som är onda och vilka som är goda. Just de tre spelarna är ju sådana att man sällan kan gissa förrän sent i leken - och nu har vi dem i dubbel upplaga. Så även om det kanske är lite ologiskt egentligen kan jag förstå att man ser det som läskigt .
Och jag måste rösta (om än inte först för en gångs skull ). HGL verkar rädd för att Mammas, Myrten och Paddan har dubbla nick. Något som jag bara skulle se som negativt om jag satt i lyan och de var goda, eller om jag var god och de alla onda. Men det sista känns ju som ytterst liten risk, så som god borde man väl se det som en tillgång att de har fler nick?
Hedinn röstar på HollyGoLightly
Du har i och för sig en poäng där. Å andra sidan är det även när man är god så att man ju vill lista ut vilka andra som är onda och vilka som är goda. Just de tre spelarna är ju sådana att man sällan kan gissa förrän sent i leken - och nu har vi dem i dubbel upplaga. Så även om det kanske är lite ologiskt egentligen kan jag förstå att man ser det som läskigt .