Varulvslekspecial i storskogen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekspecial i storskogen

1. Vira Dubbla
2. Myrten Dubbla
3. Niyama Dubbla
4. Sasse (ett nick)
5. Paddington Dubbla
6. Karamelldrottningen Dubbla
7. Hedinn (ett nick)
8. lillgrådis (ett nick)
9. Bumpo ett nick
10. Mammas Dubbla

Bumpo
Handduk
Hedinn
HollyGoLightly
Karamelldrottningen
Lillgrådis
Mammas
MrX
Myrten
Niyama
Paddington
RainbowDash
Sasse
Slim_Shady
Vax
Vira

Sådär, rätt va?

Det är ännu mer otroligt att du plötsligt hade tid för dubbelnick. Vad hände med din träning? :p

Ont i halsen. :p Ingen träning sedan i måndags - rastlös! Och så tänkte jag att ska jag ändå behöva läsa leken kan jag lika gärna ha två nick lika väl som ett. :p

Hittat hit! Många nya nick att hålla reda på... Och jag måste erkänna att jag småfnissar lite åt den som valt ett namn som såklart kommer förkortas SS. :D Å andra sidan passar det ju in bland de politiska förkortningar vi redan har!

Apropå förkortningar kan man ju undra om de som valt MrX och Vax har tröttnat på att få sina namn förkortade ;)

Det kommer att bli ett spännande lekdygn för mig detta. Det har uppstått några saker i livet som gör att jag kommer vara mindre aktiv idag. Troligen bör allt vara bättre i morgon. Men jag borde hinna in med teorier och röst ikväll.

Är här nu :), spännande tema men tror det blir ännu svårare än vanligt pga alla gamla uvar som gömmer sig bakom nya namn! Dubbelt upp av Mammas, Myrten och Paddan! Vojne vojne, :nailbiting:

Och jag måste rösta (om än inte först för en gångs skull :D). HGL verkar rädd för att Mammas, Myrten och Paddan har dubbla nick. Något som jag bara skulle se som negativt om jag satt i lyan och de var goda, eller om jag var god och de alla onda. Men det sista känns ju som ytterst liten risk, så som god borde man väl se det som en tillgång att de har fler nick?

Hedinn röstar på HollyGoLightly

Är här nu :), spännande tema men tror det blir ännu svårare än vanligt pga alla gamla uvar som gömmer sig bakom nya namn! Dubbelt upp av Mammas, Myrten och Paddan! Vojne vojne, :nailbiting:

Jag blir lite misstänksam av det här faktiskt, eftersom det känns som en "avledningsmanöver" att nämna tre nick när HGL faktiskt kan vara ett av dem. Lite som att påstå "Nej jag är inte aaalls Mammas, Myrten eller Paddan". Å andra sidan känns det som att just de tre spelarna är lite för rutinerade för att göra så - eller är det bara jag som tycker att det känns misstänkt, så att det är normalt egentligen? Äsch jag vet inte. Visst, det kan lika gärna vara en av de (vi ...) andra som faktiskt fruktar de tre ökända spelarna ;).

När jag funderar vidare - ska man egentligen se det som ulvigt att dölja sitt nick, eller är det något som både onda och goda tjänar på att göra? Hinta får man ju inte göra i någon roll, men jag tänker lite att det mest är ulvar som tjänar på att t.ex. alibirösta på sig själva och verkligen hålla dubbelnicket hemligt till varje pris. Eller är jag fel ute då?

De e ju klart skumt. SS va ju onda. Vill karamelldrottningen låssas va god genom att låssas inte veta vilka SS va?

RainbowDash röstar på karamelldrottningen

Ja har hittat leken o måste rösta nu direkt.

Något får mig att tro att det här mycket väl kan vara en spelare som i vanliga fall skriver ut både "är" och "jag", och "var" med för den delen :p.

Jag blir lite misstänksam av det här faktiskt, eftersom det känns som en "avledningsmanöver" att nämna tre nick när HGL faktiskt kan vara ett av dem. Lite som att påstå "Nej jag är inte aaalls Mammas, Myrten eller Paddan". Å andra sidan känns det som att just de tre spelarna är lite för rutinerade för att göra så - eller är det bara jag som tycker att det känns misstänkt, så att det är normalt egentligen? Äsch jag vet inte. Visst, det kan lika gärna vara en av de (vi ...) andra som faktiskt fruktar de tre ökända spelarna ;).

Jag tänkte att det är någon som försöker spela mig :D Folk brukar skriva att det är svårt att läsa av mig, och jag nämns inte?

När jag funderar vidare - ska man egentligen se det som ulvigt att dölja sitt nick, eller är det något som både onda och goda tjänar på att göra? Hinta får man ju inte göra i någon roll, men jag tänker lite att det mest är ulvar som tjänar på att t.ex. alibirösta på sig själva och verkligen hålla dubbelnicket hemligt till varje pris. Eller är jag fel ute då?

Tänker att det är viktigast för ulvar för annars ryker ju garanterat båda nicken när det ena är avslöjat. Dock vill ju inte goda bli käkade och om man blir lynchad/käkad med det ena är ju det andra rätt lockande ulvmat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka