Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Hallåååååå!?!?!?!?!?!?
Hon hoppade in igen den velpottan
Hahaha! Helt otroligt
Hallåååååå!?!?!?!?!?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon hoppade in igen den velpottan
Hahaha! Helt otroligt
Vad står SS för ?
Nej det var en ärlig fråga. Nått med Hitler antar jag. Lite pase.De e ju klart skumt. SS va ju onda. Vill karamelldrottningen låssas va god genom att låssas inte veta vilka SS va?
RainbowDash röstar på karamelldrottningen
Ja har hittat leken o måste rösta nu direkt.
Nej det var en ärlig fråga. Nått med Hitler antar jag. Lite pase.
Är här nu , spännande tema men tror det blir ännu svårare än vanligt pga alla gamla uvar som gömmer sig bakom nya namn! Dubbelt upp av Mammas, Myrten och Paddan! Vojne vojne,
De e ju klart skumt. SS va ju onda. Vill karamelldrottningen låssas va god genom att låssas inte veta vilka SS va?
RainbowDash röstar på karamelldrottningen
Ja har hittat leken o måste rösta nu direkt.
Är här nu , spännande tema men tror det blir ännu svårare än vanligt pga alla gamla uvar som gömmer sig bakom nya namn! Dubbelt upp av Mammas, Myrten och Paddan! Vojne vojne,
Jag blir lite misstänksam av det här faktiskt, eftersom det känns som en "avledningsmanöver" att nämna tre nick när HGL faktiskt kan vara ett av dem. Lite som att påstå "Nej jag är inte aaalls Mammas, Myrten eller Paddan". Å andra sidan känns det som att just de tre spelarna är lite för rutinerade för att göra så - eller är det bara jag som tycker att det känns misstänkt, så att det är normalt egentligen? Äsch jag vet inte. Visst, det kan lika gärna vara en av de (vi ...) andra som faktiskt fruktar de tre ökända spelarna .
När jag funderar vidare - ska man egentligen se det som ulvigt att dölja sitt nick, eller är det något som både onda och goda tjänar på att göra? Hinta får man ju inte göra i någon roll, men jag tänker lite att det mest är ulvar som tjänar på att t.ex. alibirösta på sig själva och verkligen hålla dubbelnicket hemligt till varje pris. Eller är jag fel ute då?