Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag förstår inte heller... Om lyan ser ut som jag (och de flesta andra) tror borde ju hoppet stå till den med enkelnick. Det får mig ännu mer fundersam över det jag drog upp förut, om de försöker skapa världens jäkla alibi för MrX.
Hedinn röstar på MrX
Nu har kretsen av enkelnick också snävats in till att två bör vara onda av fyra kvarvarande enkelnick. Vilket ju borde ge en hygglig statistisk chans att träffa en onding av dessa, inte minst om man själv hör till de goda i denna skara....? Hedinn, Shaggy, Bumpo återstår därigenom för mig av välja mellan. Inte riktigt kul att rösta på Bumpo utan att denne försvarar sig dock och jag känner mig något tveksam med att gradera Hedinn och Shaggy sinsemellan.
Oj! Detta gör mig verkligen fundersam om vart din lojalitet ligger.
Varför skulle ett dubbelnick gå ut så hårt med att få ut onda?
Nu blir jag säkert beskylld för att vara irriterad igen bara för att jag reagerar över en röst på mig.
Men du känns verkligen inte god nu. Vem tror du då att jag skulle höra ihop med? Är det inte bättre att i första hand satsa på att få ut de originalnick som troligen siats?
Shaggy känns också ond. Men jag är tveksam för att LL väljer att ersätta Bumpos roll, något man ju brukar undvika när det gått så pass lång tid i leken. Kan det vara för att Bumpo är ond och att fördelningen skulle bli väldigt skev om hon bara kickades utan ersättare? En god med specialförmåga hade man ju kunnat kicka men låta en annan god som redan är med i leken ta över förmågan.
Nu tror jag naturligtvis att Hedinn är ute och cyklar med sin röst på dig, MEN jag tycker inte att det behöver betyda att Hedinn är ond. Som läget i leken är ser jag ogärna någon som ond baserat på en enda dags tankar. Därmed inte sagt att Hedinn är god, men jag tror inte att hon behöver vara ond.
Tillägg till ovan. Hedinn har ju visat visst motstånd nu men jag får inte in Hedinn i en god siarroll heller. Jag tror mer och mer att Hedinn kanske inte har riktigt ärliga avsikter.
Nej, jag är inte heller övertygad om Hedinns ondska. En tanke är att hon är siaren och vill träda fram nu och visa ulvarna vem hon är. För även om hon är ond så är spelat väldigt märkligt (iofs har vi sett ganska mycket av "märkligt spel" denna lek).
Paddington tycker jag är lite lurig faktiskt, har dock svårt att peka på något konkret vad gäller henne. Sen har jag tänkt på förhållandet mellan dubbelnick vs enkelnick till förbannelse. Får inte riktigt ihop det. Rent logiskt borde väl någon av enkelnicken vara ond? Den onda siaren är hon med i lyan? Verkar ju löjligt med en ond siare som är där för är inte poängen att den onda siaren och övriga onda inte ska veta om varandras existens?
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om Hedinn faktiskt. Som en tidig röst alá Sasse är det ju inte riktigt.