Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Hon röstade på mrX.
Förlåt, men vad har Sasse med saken att göra?
Hon röstade på mrX.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, men vad har Sasse med saken att göra?
Hon röstade på mrX.
Okej... Och hon röstade tidigare än mig eller hur menar du att det skiljer sig? Och vad har det för betydelse egentligen?
Jag förstår liksom inte vad du vill säga med att det "inte är en tidig röst á la Sasse".
Hedinn blir jag som sagt osäker på. Hon brukar vara så på hå hugget med att få ut onda (när hon är god vill säga). Shaggy har jag svårt att tänka mig att hon är ond tycker hon har ett annat spelsätt då. Bumpo/Sasse är ju helt omöjligt att svara på. Kan säga att det skulle inte alls förvåna mig om bumpo var ond. Nånstans fick jag den uppfattningen i början av leken men sen har man ju inte hört ett ljud från bumpo så svårt att veta.
Så behöver det inte vara. Det kan lika gärna vara så att trollkarlen tror att den som blir trollad är ond och vill få den att göra något konstigt som drar blickarna till sig.Man kunde ju tänka att Hedinns röst var trollad, men eftersom trollkarlen är god så verkar det orimligt
Man kunde ju tänka att Hedinns röst var trollad, men eftersom trollkarlen är god så verkar det orimligt (för inte fick ulvarna trolla? måste gå tillbaka och dubbelkolla det). Då skulle det ju finnas en annan spelare som var så övertygad om min ondska att den valde att trolla Hedinn att rösta på mig. Känns inte så sannolikt?
men Sasse hade knappt skrivit något och jag hade precis dragit upp misstankar mot henne