Vårtråden...

Jag vill ha vår! :arghh:

Har precis fått veta att terrängbanan en halvtimme bort går att hyra enskilt, dvs jag kan åka dit och hoppa när jag vill! :bump:

Det är ponnyinriktat, så det är plutthinder = perfekt att skutta själv.

Så varför snöar det nu?! :banghead:
Är det Ponderosas? (Eller finns det fler banor som jag inte har koll på, alltså. ;) )

/Lady_S

Tacka vet jag Skåne. 10 grader och sol just nu. :devil::p:love:

10006539_10205252665168915_4377158813921653456_n_56ed55f09606ee65d115a0b3.jpg

Här är våren på god väg! Lånepaddocken är nästan ridbar!!
img_0613.jpg

Behöver torka lite efter snön också, lite väl mjuk på sina ställen...

@Dialhard och @Wonderwoman
Känner att jag missat två bukefltskåningar :nailbiting: Eller ni är o vill vara anonyma? Alternativet att jag är för långsam att koppla vilka ni är finns såklart också. Högst troligt faktiskt :D

Haha jag rör mig inte så mycket ute bland häatfolk så man ser mig sällan :p speciellt med en skadad häst..
Som sagt @Habina har ju tom bott med mig på ridläger förra sommaren :cool: så hon vet vilket träsktroll jag är :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 024
Senast: Wingates
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 602
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar