fiaskurken

Trådstartare
Blivande foderhästen har på bogen en liten "klump" eller vad man ska säga, utanpå huden alltså... Detta är inget farligt, säger ägaren, bara en typ av vårta. Men vad heter denna vårta? Någon som vet? Och ska man behandla den på något speciellt vis? Prata med ägaren, det ska jag, men jag skulle vilja höra vad ni har att säga också , ni som är så kloka :D

Det låter som en "ink". De kan vara svåra att bli av med och kommer ofta tillbaka. Men de är inte farliga, men inte särskilt snygga... Jag vet inte så jättemycket om det.

Sök på "inkar" här på forumet så kanske du får upp några gamla trådar om ämnet.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 328
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 449
Senast: ildiko
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Cactus
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur