Vart tog tråden vägen????

A

aana

Rubrik "Tokig igen". Jag fick bra information om min hästs far och mor där. Hann aldrig spara den. Finns ingenstans. Jag ställde frågan här för på avelsidan finns inga som skriver som har islandshästar. Snälla :confused:

Sv: Vart tog tråden vägen????

Jag plockade bort den då vi inte gärna vill ha efterlysningar typ vad vet ni om min hästs stamtavla, kan någon vara snälla att slå upp den i någon av internetdatabaserna åt mig, i synnerhet om det gäller stona som för de flesta är helt annonyma. Av erfarehet vet jag att det lätt blir inflation av denna typen av frågor om de får vara kvar, alla har frågor om sin älskling och att till slut inte är någon som orkar svara på dem, syftet med forumet är att föra diskussioner som kan intressera många, inte att göra efterlysningar. Vill du fråga om hingstar så finns det en tråd längre ner där jag samlat ihop dem.

Efterlysningar är inte tillåten under någon rubrik så om du försöker med avel så kommer tråden troligen att plockas bort.

Mvh Lobelia-Moderator.

Senast ändrad:
Sv: Vart tog tråden vägen????

Ja, alltid lär man sej något nytt.
Mvh.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 150
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V