Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lobelia skrev:"Jag känner inte till detaljerna om hur andra än mina egna forum modereras och kan bra hänvisa till aktuell moderators svar. På islandhäst kommer det vara tillåtet att diskutera stora tävlingar så länge folk sköter sig och det inte missbrukas. Den dag det dagligen startas nya trådar om småtävlingar eller tävlingar det readn existerar trådar om kommer jag förmodligen omvärdera mitt ställningstagande."
Huntress skrev:Kanske kan reglerna här på Western lättas upp lite också, så länge folk sköter sig någorlunda? Att man inte kan tillåta diskussioner om namngivna personer, det kan jag förstå - men kanske kunde trådar om tävlingar osv få ligga kvar?
Bubben91 skrev:Om det dessutom finns så många trådar i en och samma fråga så kan ni väl ändra lite på sidan så att man kan söka på ord/fraser i hela westerforumet, så att man kan lägga in sin fråga eller läsa på något liknande som redan taigts upp???
Vore inte det bra??
Bubben91 skrev:Jag tycker att det är idiotiskt att lägga t.ex. efterlysningar i papperskorgen!!
Det skulle inte få finnas en papperskorg!
Gör en tråd där man kan få efterlysa sin gamla sköthästm.m.
Det är väl inte mer än rätt??
Bubben91 skrev:Dessutom så tycker jag att det borde stå mer detaljerat vart man ska lägga sina frågar någonstans, på så sätt så blir det mer nöjda. För det räcker inte att bara skriva det i reglerna man måste godkänna, för det glömmer folk av sedan!!
Bubben91 skrev:Om det dessutom finns så många trådar i en och samma fråga så kan ni väl ändra lite på sidan så att man kan söka på ord/fraser i hela westerforumet, så att man kan lägga in sin fråga eller läsa på något liknande som redan taigts upp???
Vore inte det bra??
Gunnar skrev:Jag vill att alla olika grenar/inriktnigar inom hästeriet skall ha ungefär lika regler här på forumet. Dock är det så att redan nu tillåter jag lite mer på hos alla de mindre inriktningarna dvs i princip alla utom dressyr och hoppning.
A_K_N skrev:Det är heller inte meningen att det ska vara trettioelva trådar i samma ämne.