Vart ska en matte få plats?

Speciella_tina

Trådstartare
IMG_1894.jpg

Hmm, först hette det att hunden ska inte få vara i sängen :angel:

Fast det är ju mysigt att ha dem där!

Sen hette det hundarna ska inte få vara i nya beiga soffan:angel: fast hur mysigt är det ha ha familjekväll om ite de får vara med!

Fler som ruckat på principer om möbler?

Sv: Vart ska en matte få plats?

Haha självklart blir det såååå:D

vilket smart lakan! sånt där vill jag också ha, är det det som kallas "dra på lakan"?
köpt var? :)

såddär brukar det se ut hos oss också, fast vi har en hund och två katter.

Jag struntade i principen om sängen från början - tog upp henne första natten för jag visste att det skulle bli så i alla fall.
Soffan är förbjuden hos mina föräldrar, vilket hon vet, hos mig får hon vara i soffa och säng men inte i fåtöljen.

Reglen var från börjar golvet och egen säng...

Men vi har ändrat lite: sängen ok men inte i soffan, soffans är kattens och hon tycker hunden är lite jobbig så hon behöver en egen zon.

Nja måste man väll säga. Eftersom det står en säng i min brors gamla rum får dom sova där när jag inte är hemma (för då sover jag där:p och jag vill inte ha sällskap av några som är så håriga) Men förutom mammas och pappas säng och kökssoffan får dom vara vart dom vill.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 563
Senast: Tuggben
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 684
Senast: Cissi_ma
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka