Vart köper man Voljärer ?

Mynta2

Trådstartare
Och vad är den korrekta stavningen på just Voljär ? Som jag stavade nu eller ? Min kompis vill köpa en sådan...men finns det företag som säljer eller måste man helt enkelt bygga en själv ?

Det är nogh lättare/roligare/billigare att bygga en voljär själv. Dessutom får man den precis som man själv vill ha den

Nu ville jag ha tips på vart man kan köpa sådana, alltså företag som säljer...ingen som vet ?

Jag har en till salu.

69423_vll_s.jpg

Inklusive bänk den står på.

Byggd i April.

Jag har inte hört talas om några företag som säljer voljärer. Man får gladerligen bygga dom själv helt enkelt! Eller köpa begagnat från annonser, man ser det lite då och då.

Liknande trådar

Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 658
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 866
Senast: Tualma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka