Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och vad är den korrekta stavningen på just Voljär ? Som jag stavade nu eller ? Min kompis vill köpa en sådan...men finns det företag som säljer eller måste man helt enkelt bygga en själv ?
Jag har inte hört talas om några företag som säljer voljärer. Man får gladerligen bygga dom själv helt enkelt! Eller köpa begagnat från annonser, man ser det lite då och då.
Ekonomi & Juridik
Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.