Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
D-ponnyn och jag har skrittat och travat ut lite med en kompis. Red i låg form och tränade på att hon inte fick gå emot bromsen i handen (slår gärna upp huvudet så fort ngt inte passar damen). Tränade oxå lite ryggningar. Gick grymt bra! För en gångs skull var hon bärig och lugn och ryggningarna gick asbra! Stadig i formen och mjuk i munnen var hon oxå, mattes fina älskling
Med B-ponnyn blev det lite lösgörande dressyr och sen några små skutt på 55-60 cm på ängen hemma Dressyren gick dåligt, hon var lite pigg och stirrig, men hoppningen gick super!
Idag red vi standard rundan "tunnlarna runt", stallet ligger precis vid en motorväg. Rider under vägen till några ängar/fält där vi travade lite, men mest skritt idag, både vi och vårt ridsällskap var lite ringrostiga med att rida ut (semestertider).
Dressyrade lite på ridbanan, jobbade mycket med halvhalter och förhållningar utan så mycket inverkan från handen.
Han var inte 100% sammarbetsvillig, försökte springa iväg. Blev lite konflikter men till slut gick det helt ok.
Har precis börjat rida med sporrar på honom då jag behöver det för att klara av att balansera upp i vänstervarvet. Han blir väldigt pigg av det men jag vet inte ngt annat än att rida med sporrar.
Ridpassets plus var de sista galopperna (hur säger man?)
Såg nu att du hade skrivit vart, så jag red på ridbanan
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.