Vart har Andy v.g. tagit vägen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vart har Andy v.g. tagit vägen?

är det Andy SG du menar så har jag hört att den e skadad

Hehe ja det är han jag menar.

han åkte på en gaffelbandsskada efter starten på bjerke i maj och blev opererarad.. har nu satts igång å gått 20 på ett bra sätt men slog upp en hovspricka nu under veckan :crazy:

ska antagligen starta om ett par veckor lr nåt

(om ni undrar varför jag vet de så är de för att han är min passhäst :p )

jag trodde inte att det var nån som visste vem han var, eller va han hette iaf :crazy: här så säger alla: "hur går de me den där montéhästen ni har?" ingen vet va han heter :p

Okej men det var ju bra att han är på bättringsvägen.. Hehe klart man vet vem han är!!

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 042
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18