vart finns kaninfilten

boccia

Trådstartare
Såg en såååå underbar gosefilt på en blogg, och undrar givetvis var man kan få tag i en sådan. Har en kompis som nyligen fått barn, och den skulle vara en helt underbar välkommen-till-världen present :)
Någon som har någon idé? Jag har försökt googla, men utan att få träff :(

Sv: vart finns kaninfilten

Skriv en kommentar i bloggen och fråga, så får hon fråga vart den kommer ifrån! :)

Det är brio som tillverkar den.
Jag har iallafall sett den på två leksaksaffärer i min stad :)

Hehe! Med tanke på var du verkar bo så kanske du ska köra till Osby direkt?!?
Jag har hört att där finns en outlet där med leksaker o så :)

:angel:
Det kanske blir så... :D Och så kan barnen få gå på Lekoseum igen (för vilken gång i ordningen det blir har jag tappat räkningen på....)

Är det bra där? Jag har aldrig varit där... Kanske värt en tur när man ändå ska till ikea?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 929
Senast: Milosari
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 951
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar