Sjukt onödigt att man knappt finner ord. Varför gör man sånt?För mig är det alla gånger jag upptäckt losskruvade hjulbultar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt onödigt att man knappt finner ord. Varför gör man sånt?För mig är det alla gånger jag upptäckt losskruvade hjulbultar.
För att man vill att jag ska dö i en bilolycka.Sjukt onödigt att man knappt finner ord. Varför gör man sånt?
Räcker upp handen. Om man inte har en avgångstid på planet hem att passa.Är det bara jag som tycker det är roligt att köra i nya trafikmiljöer och liksom bara lära sig flödet och skratta åt alla tokigheter?
Ha! midsommardagen alltså Nej, då är det inte att rekommendera att vara inne och snurra i Lysekil...Allra värsta var en gång när hjulbultarna var lösa och ena däcket hoppade av, som tur var körde vi sakta, så det gick bra.
En gång (tror vi var i Lysekil), hade vi varit vid havet mitt i semestertider och skulle bara åka in och titta vid en klädbutik, jag hade aldrig kört i Lysekil och kompisen hade inte varken körkort eller lokalsinne. Vi visste inte att det var en stor cruising/raggarträff den dagen, förrän vi satt mitt i tåget med raggarbilar Det tog låång tid innan vi ens kunde åka ut ur tåget.
Ha! midsommardagen alltså Nej, då är det inte att rekommendera att vara inne och snurra i Lysekil...
Första gången min mamma körde i Norrköping, före gps:ens tid, höll hon på att missa en spårvagn. Det var kompisen bredvid som ropade "akta spårvagnen!" som räddade henne från krock. Sedan tog det mååååååånga år innan hon körde i Norrköpingannan skräckupplevelse var Basels innerstad. Det finns livsfarliga spårvagnar där och de är FARLIGA. Ytterst stressande att hålla koll på trafiken plus spårvagnarna.
Det låter som om ni missade att köra Highway 1...Både värsta och bästa var när jag och en kompis hyrde en Mustang och körde från LA till San Fransisco. Jag var 23 och hade aldrig kört bil utomlands, aldrig kört automatare och aldrig kört en cabriolet förut så det var mycket nytt. För det mesta gick det bra, men det blev lite onödigt svettigt emellanåt på de sjufiliga motorvägarna utanför storstäderna. Minns att jag tittade på dagens rutt på kartan en gång och såg att vi skulle köra igenom en jäkla kanelbulle-härva av motorvägar som gick över och under varandra strax utanför LA. Sa till kompisen att under inga omständigheter tala om för mig när vi var på väg in i den, utan att bara säga till när vi tagit oss ut på andra sidan. Och det gjorde vi, under hyfsat ordnade former