Vad är det för nått? Vad har man den till?Sämst i kvadrat var ändå när jag fick en sån här av exet:
Jag är inget fan av någon slags byggsats, har verkligen noll intresse.
Varför? Han ville ha en själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för nått? Vad har man den till?Sämst i kvadrat var ändå när jag fick en sån här av exet:
Jag är inget fan av någon slags byggsats, har verkligen noll intresse.
Varför? Han ville ha en själv
Men alltsåMin första riktiga pojkvän (vi var 14 år) gav mig ett storpack VLCD-pulver (typ Nutrilett). Fint inslaget var det iaf! Han förklarade julklappsvalet med att hans mamma haft några förpackningar över, men han var mycket noga med att betona att de varit dyra i inköp. Jag tror det var menat delvis som ett skämt med tanke på att jag vägde typ 45 kg, men jag tyckte inte det var särskilt kul...
Två veckor senare blev han mitt första riktiga exMen alltså
Gissar att den romansen inte varade vidare länge va ?
Tror du vinner, var nog det värsta jag hört i presentvägStringtrosor av något slags gelegodis... När jag var 12. Av mormors nya gubbe
Uppenbarligen en skämtpresent men kommer fortfarande ihåg känslan sisådär 15 år senare
Men alltså herregud!Stringtrosor av något slags gelegodis... När jag var 12. Av mormors nya gubbe
Uppenbarligen en skämtpresent men kommer fortfarande ihåg känslan sisådär 15 år senare
Stringtrosor av något slags gelegodis... När jag var 12. Av mormors nya gubbe
Behöver roa mig lite så vill höra om den värsta julklappen du fått
Kommer väl samma tråd varje jul men det tål att upprepas!
Så berätta nu!
Min kusin fick en gång skrapade trisslotter i julklapp av sin pappa. Det var inte vinst på nån.
Julklappabyte med en vän i tonåren enbart en hög med dubbeldaim. Kändes som att hon hade lagt mycke tanke bakom den.
Det är ju märke på dem. Kommunens märke!Haha det vore något att ge till syrrans karl, de är märkesgalna i den familjen. Fint med kommunlogga på och allt (som inte ens är i samma län där de bor)
Haha, tänkte inte ens på det. Du är smart du!Det är ju märke på dem. Kommunens märke!