Fast den är outstanding på skitiga skimmlar
Jag kommer aldrig skaffa en skimmel igen, det var hemskt! Hmm, kanske ska ge den till min kompis i stallet? (ja, jag har svårt att slänga saker)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den funkar även på gulingarJag kommer aldrig skaffa en skimmel igen, det var hemskt! Hmm, kanske ska ge den till min kompis i stallet? (ja, jag har svårt att slänga saker)
Min favorit från dem är en tavla med texten ”Home is where the heart is” med lampor runt texten, köpt på en affär som då hette Lågprismagasinet. Jag trodde det var ett skämt när jag öppnade paketet, men när vi träffades nästa gång frågade de om jag hade hängt upp den än. Fy fan vad ful den är, nästan så jag måste leta fram den för att visa.
Oh! Perfekt! Då har jag tre paket till julklappsspelet klara!Min man och hans syskon fick, av sin morbror med elak humor, ett inslaget rådjursben med klöv och allt ...
Guuuud vad jag hoppas att det respekteras här i år. Jag sa femtioelva gånger förra året "JAG VILL INTE HA NÅGOT! SÄTT IN TILL WWF!!" Åt makens pappa. Så kommer han hem till oss och säger "jaaa, jag har fortfarande inte fått veta vad du önskar dig". Eh. Jo. Det har jag sagt. WWF fick inga pengar det året. I år har jag varit riktigt hård med att jag Vill ha fadderskap (vet inte om det blir tydligare med fadderskap?). VILL. Jag tror att det har nått fram. Vi får se men det lät positivt. Han ville köpa något litet paket också och ja. Jag kunde komma på en sak jag behövde men inte orkat ta tag i så vi får se om han lyder. Annars vet jag inte vad jag gör. Får man be folk lämna tillbaka paket de har köpt åt en? :PApropå dåliga julklappar så blir jag lika besviken varje år jag klart och tydligt uttrycker att jag hellre önskar pengar till WWF och kattorganisationer men det inte lyssnas på, annat än av min mamma. Min mans familj tycker inte det är kul julklappar att ge så då får jag annat .... Fina saker såklart, men jag vill helst inte stödja överkonsumtionen i samhället med saker jag inte behöver.
Men åh vad hemsktIngen julklapp men.... Mitt ex föreslog att vi skulle köpa en bukett med plastblommor som vi kunde räcka fram när vi kände för att ge den andra en blomma. Istället för att köpa en bukett varje gång..
Så romantiskt så jag tror jag avlider
Samma ex kom med förlovningsringar, med orden "mamma tycker vi ska förlova oss så hon köpte dom här, så vi kan ju förlova oss nu"
Min reaktion? - - - >
Ingen julklapp men.... Mitt ex föreslog att vi skulle köpa en bukett med plastblommor som vi kunde räcka fram när vi kände för att ge den andra en blomma.
Oh! Perfekt! Då har jag tre paket till julklappsspelet klara!
Och den julen i tonåren när jag fick en motionscykel av mina föräldrar... Visserligen hade jag varit rejält gravt överviktig hela min barndom men i tonåren tunnade jag ur. Och en motionscykel till en tonåring?
* En diskborste formad som en kaktus som hade en hållare som en kruka
* 5-6 paket som alla kom från Dollarstores 10-kronorskorg
* Inslaget russinpaket
* Samlade korta skräckhistorier från Stephen King (Jag är patologiskt mörkrädd)
Ingen julklapp men.... Mitt ex föreslog att vi skulle köpa en bukett med plastblommor som vi kunde räcka fram när vi kände för att ge den andra en blomma. Istället för att köpa en bukett varje gång..