Vårsalongen på Liljevalchs.

Tranan

Trådstartare
En av mina vänner tyckte att jag skulle lämna in för Liljevalchs vårutställning.
Så jag undrar om någon av er har gjort det?
Hur gick det?
tankar?
 
En av mina vänner tyckte att jag skulle lämna in för Liljevalchs vårutställning.
Så jag undrar om någon av er har gjort det?
Hur gick det?
tankar?

Jag har inte gjort. Tänker att jag behöver bli starkare och mer ”hemma” kring vad jag vill. Kanske testa nya medium/stilar osv.

En kompis satt tidigare i juryn hen sa att de tar ju inte in bara på teknik/färdighet utan idé och koncept väger också tungt. Samt att det är lite lättare att komma in med ngt som känns lite nyskapande/nytt och fräscht. Jag tror att det är en fördel att inte söka tex med klassiskt måleri.
 
Jag har inte gjort. Tänker att jag behöver bli starkare och mer ”hemma” kring vad jag vill. Kanske testa nya medium/stilar osv.

En kompis satt tidigare i juryn hen sa att de tar ju inte in bara på teknik/färdighet utan idé och koncept väger också tungt. Samt att det är lite lättare att komma in med ngt som känns lite nyskapande/nytt och fräscht. Jag tror att det är en fördel att inte söka tex med klassiskt måleri.
Tackar
 
Har många vänner och bekanta som varit med där, men själv aldrig sökt dit. Har hellre satsat på att söka stipendier och andra utställningar när jag höll på med konst.
Är bra att veta varför man vill vara med där, vad man vill få ut av det. Men också vara trygg i sitt konstnärskap och uttryck.
 
Har många vänner och bekanta som varit med där, men själv aldrig sökt dit. Har hellre satsat på att söka stipendier och andra utställningar när jag höll på med konst.
Är bra att veta varför man vill vara med där, vad man vill få ut av det. Men också vara trygg i sitt konstnärskap och uttryck.
Tack det ska jag ta till mig,
Jag är inte trygg än.
tog mig över ett år att visa mina saker här för utom lite tanke skisser.
 

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: CaisaCax
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 568
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 361
Senast: Enya
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp