vårpremiär på jägersro!

T

Tiggertjejen

Är det någon som ska dit på Söndag??? Jag ska dit eftersom vi har en häst i stallet som startar :banana: :banana: Ska bli roligt nu när det kommer igång!!!

Sv: vårpremiär på jägersro!

Japps d ska jag! Min sköthäst, Be my Baby plus Annie Oakley och Teletubbie ska starta!! Vad har ni för häst då?

Det är inte mina hästar men det är Divino och Zertlin! Ska bli så kul, när säsongen kommer igång på riktigt! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Såg att Telletubbie och Zertlin startar i samma löp, så vi får hålla tummarna tillsammans!

Senast ändrad av en moderator:

Japps vi har Annie i d löpet oxå så d blir tre tummar.. ;-P

oki, men då får jag låna en av någon för jag har bara två *hehe*

haha samma här men jag håller bara tummarna för din om han ligger efter våra.... :angel: :p ;) :D

Annie fyra och tubban 8!! Såg inte hur d gick för Tiggertjejens Zertlin..

Baby tyvärr näst sist (som vanligt.. :smirk: ) Fast Therese tyckte ändå att hon gick bättre än innan då hon sprungit 2/3 av loppet och sen bara lagt av helt.. Nu sprang hon hela vägen och tog en iaf på upploppet.. ;) Hade startnummer tretton och ville inte ge sig in i klungan i början så hon hamnade långt utanför i första svängen.. Men men någon chans till får hon väl, sen blir hon förhoppningsvis min ridhäst! :D

Såg precis att Tiggertjejens Zertlin vann loppet!! GRATTIS

Tack så mycket! Divino vann oxå sitt lopp så vi hade stordag, två till start två segrar!!! Så lycklig jag är, tårarna bara kom igår, det var så fint och se!

Om ni vill se så finns det bilder på Jägersros hemsida på första sidan finns Eva och Zertlin, finns även en bild på Divino, som även finns i Sydsvenskan idag!

moroten skrev:
Var det någon som såg York Street?

Jag såg lite grann....Någon häst du rider/sköter?
Isåfall Grattis, roligt att han vann första ordinarie löpet!!!

Är delägare i honom, har bytt tränare nu och det funkade ju! :banana:

moroten skrev:
Är delägare i honom, har bytt tränare nu och det funkade ju! :banana:

Oki, då får man gratulera! Det är Castro som har honom i träning va? Var du där och tittade? :banana:

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 440
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 692
Senast: Sesca
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 213
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar