Varor på erbjudande som är slut redan första dagen i butiken

Islandshästryttare

Trådstartare
Blir lite irriterad på det fenomenet faktiskt. Ett erbjudande som skulle finnas hela veckan i livsmedelsbutiken här var slut redan igår vid 14-tiden när jag var där. Var ändå begränsat till två köp per hushåll. Enligt personalen var det oklart om de skulle få mer. Är en hyfsat vanlig mejeriprodukt som var nedsatt med ca 10 kronor så inget man tjänar massor med pengar på.

Har ni råkat ut för att något är slut redan första dagen med ett erbjudande?
 
Blir lite irriterad på det fenomenet faktiskt. Ett erbjudande som skulle finnas hela veckan i livsmedelsbutiken här var slut redan igår vid 14-tiden när jag var där. Var ändå begränsat till två köp per hushåll. Enligt personalen var det oklart om de skulle få mer. Är en hyfsat vanlig mejeriprodukt som var nedsatt med ca 10 kronor så inget man tjänar massor med pengar på.

Har ni råkat ut för att något är slut redan första dagen med ett erbjudande?
Så irriterande! Har inte stött på det i mataffären men däremot i många gånger i "maskinaffärer", t ex diskmaskin. Allt är slutsålt efter ett par timmar. Då undrar man om de hade en read diskmaskin i butiken...
 
Här får man vara glad om de ens har de varor som annonseras.
De sålde skärbrädor för 15 kr
De hade 2 st som såldes direkt. De hade inte ens tagit hem fler.
Jag blir bara glad om jag lyckas få tag i nåt billigare men eftersom jag oftast bara kan handla på em så.är det ytterst sällan
 
Nu vet jag inte hur det är i mataffärer, men när man ska köpa prylar så är det ofta utgående modell som hamnar som "rea-produkt". Det nämns såklart ingenstans att det är något som ska ut ur lager och att butiken pga det har begränsat antal att sälja.
 
Ibland kan det vara att butiken inte fått varan eller tillräckligt mängd. Ibland har man glömt beställa i tid ( på Ica är det 4 veckor i förväg man måste beställa)
Är det ofta samma sak i butiken så kan det vara att dom inte ”sköter” sig men är det ibland så kan det vara problem från centrallagret.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 939
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
53 952
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 278
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp