Varning för barn-mässan

Equilina

Trådstartare
Någon som varit på den förut (för visst är den återkommande?)?

Är det något att "se" för två blivande föräldrar eller är det slöseri med tid och pengar?

Sv: Varning för barn-mässan

alltså för mig som inte är så insatt i mässor och grejer . heter mässan varning för barn-mässan? För det låter som att du vill varna folk för barn-mässan:p

Någon som varit på den förut (för visst är den återkommande?)?

Är det något att "se" för två blivande föräldrar eller är det slöseri med tid och pengar?

Vi var där förra året med då 10 månaders dotter och JA det var ett stort slöseri med både tid och pengar...

DYRT inträde(120 kr /pers) och vi hade nog gått över "mässan" på 15 min, då trängdes vi nog i 5 min också... Var några utställare som hade fina saker men de tog betalt därefter också...

Annars var där, i vårt tycke, noll och inget som var värt att åka dit för...

Tack, jag hade det lite på känn faktiskt. Då skippar vi det och gör något roligare för pengarna! :laugh:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 700
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 184
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 108
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 417
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar