Varmvatten

Maris_

Trådstartare
Vi har en liten varmvattenberedare och ordet snabbdusch har fått en helt annan innebörd. Eller snarare, en lite längre dusch kanske går på en minut istället för en halv.

Har hört talas om något system, som värmer vattnet man spolar, direkt. Alltså ingen beredare utan något som går snabbt och inte har någon begränsning. Är det någon som vet vad jag menar? Finns såna? För/nackdelar?
 
Sv: Varmvatten

Tack!

Jag har googlat lite på det, och det verkar vara vanligast att använda i tex sommarstugor och gäststugor och så, stämmer det? Kan man ha det i ett "vanligt" hem, med dusch/kök osv? Eller räcker det inte till/blir för dyrt/annat negativt?
 
Sv: Varmvatten

Genomströmningvärmare drar massor av el, det är troligtvis därför de sällan finns i permanentboenden. Jag tror att det blir betydligt billigare att köpa en större varmvattenberedare.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 184
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 849
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland går det himla fort för mig att normalisera och finna mig i situationer… Snart tre veckor sedan mitt vatten blev dåligt så fick...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Albatross
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp