Varmt täcke?

BulletForMyValentine

Trådstartare
Nu har snön kommit och min lilla pufftik fryser efter bara några minuter ute:(
Speciellt när vi är i stallet och hon inte håller igång hela tiden fryser hon. Just nu har jag det gröna termotäcket från Hööks till henne, det som är jättetjockt.
Men känns inte som om det räcker då hon fortfarande skakar? Vad kan jag göra för att hon inte ska frysa så mkt?:)

Och vill/ vågar hon gå när hon har täcke på så har det fått godkänt av henne:p
Det gröna hon har nu ligger lite på gränsen enligt henne:p

Senast ändrad:
Sv: Varmt täcke?

Hur funkar det med en puffpäls då? Fleece har jag läst att det ska man undvika så det för jag men hur är det med stickat?:)
Hon är ju varm under täcket men tror hon fryser mest om rumpen och benen, hon vägrar ha bensnörena så då lyfter ju täcket en liten bit från ryggen.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 519
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 366
Senast: alazzi
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 951
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar