varmt juver?

misan

Trådstartare
stoet har gått en vecka över tiden (330 dagar) och senaste 4 dagarna fyllt juvret mer. spenarna är dock slappa ännu. juvret har varit kallt hela tiden tycker jag men nu idag när vi tog in dem var det varmt..
inflammation?? :confused:
hon är inte öm och det är lika hårt och lika stort båda halvorna, har varit det hela tiden.
det är hennes första föl.

Sv: varmt juver?

Mitt sto ser likadan ut. Och hon har gått över tiden med en vecka. Veterinären tittade på henne häromdagen och hon nämnde inget om någon inflammation. Första fölisen för mitt sto också! Ring försäkerhets skull och hör med din veterinär.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: yamyam
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 847
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 620
Senast: Blyger
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur