Värmeväst.

Tonto

Trådstartare
Inser att jag bara blir mer och mer frusen och funderar på att köpa en värmeväst.
Är det någon här som använder det, vilket märke har ni på er väst och hur lång tid håller batteriet?
 
Inser att jag bara blir mer och mer frusen och funderar på att köpa en värmeväst.
Är det någon här som använder det, vilket märke har ni på er väst och hur lång tid håller batteriet?
Vi har två här hemma av märket, Genzo Arctic. Vi använder dem mest under jag eller när man ska vara ute stilla en längre stund. Svårt att säga hur länge batteriet håller, hos oss är den igång ett par timmar åt gången, med ett par dagar emellan och vi laddar när vi tyckte att det var länge sen sist. Men man kan köpa till extra batterier.
Den ger en skön värme, och kalla dagar är det guld värt. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 398
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Hej! Jag är frusen av mig och har nu funderat på att införskaffa en värmeväst men det finns en uppsjö i allehanda prisklasser och...
Svar
8
· Visningar
1 346
Senast: Coop
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 527
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp