Värmeväst.

Tonto

Trådstartare
Inser att jag bara blir mer och mer frusen och funderar på att köpa en värmeväst.
Är det någon här som använder det, vilket märke har ni på er väst och hur lång tid håller batteriet?

Inser att jag bara blir mer och mer frusen och funderar på att köpa en värmeväst.
Är det någon här som använder det, vilket märke har ni på er väst och hur lång tid håller batteriet?
Vi har två här hemma av märket, Genzo Arctic. Vi använder dem mest under jag eller när man ska vara ute stilla en längre stund. Svårt att säga hur länge batteriet håller, hos oss är den igång ett par timmar åt gången, med ett par dagar emellan och vi laddar när vi tyckte att det var länge sen sist. Men man kan köpa till extra batterier.
Den ger en skön värme, och kalla dagar är det guld värt. :)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 183
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
1 049
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 075
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
384
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka