Värmeväst.

Tonto

Trådstartare
Inser att jag bara blir mer och mer frusen och funderar på att köpa en värmeväst.
Är det någon här som använder det, vilket märke har ni på er väst och hur lång tid håller batteriet?

Inser att jag bara blir mer och mer frusen och funderar på att köpa en värmeväst.
Är det någon här som använder det, vilket märke har ni på er väst och hur lång tid håller batteriet?
Vi har två här hemma av märket, Genzo Arctic. Vi använder dem mest under jag eller när man ska vara ute stilla en längre stund. Svårt att säga hur länge batteriet håller, hos oss är den igång ett par timmar åt gången, med ett par dagar emellan och vi laddar när vi tyckte att det var länge sen sist. Men man kan köpa till extra batterier.
Den ger en skön värme, och kalla dagar är det guld värt. :)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 495
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag har ju sen förra våren börjat använda egenhändigt specialsydda leggings av kompressionsmaterial som arbetskläder eftersom jag... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 525
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
677
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka