F
familjehast
Är det någon som har hoppat terräng med sitt varmblod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förmodar att det är en varmblodig travhäst du har, eftersom de flesta hästar som rids i terräng är varmblod (t ex halvblod och fullblod)
Jag känner personligen inte någon som rider terräng med varmblodstravare, men det finns säkert en del. Travarna kan ju vara ganska allround upp till en viss nivå.
Immer
men herregud. Alla travare har INTE dålig galopp. Som sagt, se INDIVIDEN!
Nu drar du alla över samma kant. Det FINNS travare med bra galopp men långt ifrån alla har det.
TS: Är blondiner bra på att sjunga? Se till INDIVIDEN - inte hela rasen! Det finns klena, fega travare med usel galopp som inte jag inte ens skulle lagt en sadel på. Sedan finns det sådana som min; stor, stark, bra galopp som lätt hoppar både 140 och 150 utan att tveka eller att det ser jobbigt ut. Honom skulle jag lätt hoppat terräng med om inte jag hade vart så feg...
Visa dom! Jag skulle bli väldigt förvånad om du visade en, med det jag menar med bra glaopp för att hoppa terräng. Men jag är öppen för att tänka om - om någon kan visa en