Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh, jag är så kluven om att sälja hingsten.... Flera har sagt att han är väldigt fin. Han är så lätt att hantera. Pappa Tornesch går ju onekligen bra nu och så vet man ju inte hur det utvecklar sej för Turmalin...
Kanske borde ha kvar honom ett tag... Fast tänk om något händer, så han inte är värd ett öre... Kanske ska vänta till i sommar iaf.... Tror inte jag är någon bra uppfödare Ungefär som mina föräldrar som sparar på hög...
Åhh, jag är så kluven om att sälja hingsten.... Flera har sagt att han är väldigt fin. Han är så lätt att hantera. Pappa Tornesch går ju onekligen bra nu och så vet man ju inte hur det utvecklar sej för Turmalin...
Kanske borde ha kvar honom ett tag... Fast tänk om något händer, så han inte är värd ett öre... Kanske ska vänta till i sommar iaf.... Tror inte jag är någon bra uppfödare Ungefär som mina föräldrar som sparar på hög...
Inotyol- den enda salvan du behöver till röda rumpor. Ett MÅSTE!
Håller med emelieR, det är den enda salvan i Sverige som verkligen fungerar. Finns på Apoteket.
På tal om salvor, visst var det du som ville ha tandsalva också? PMa din adress om du fortfarande är intresserad så slänger jag ned en tub av vår mirakelsalva. Min pappa var i London i veckan och köpte på sig åtta paket, haha.