Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ang. syskon till Theo (Michellan)
Ja jo vi har nog tänkt att han ska få minst 1 syskon , vet dock inte hur snart. Man känner som både och där hur tidigt det blir....
Ang. svartsjuka & djur
Theo har bara 2 äldre kusiner och dom är verkligen hur snälla som helst med honom. Ffa hans äldsta som är 6.år Den yngre är 1½.
Jag blir lite lätt irriterad om vi har besök och barnen inte låter våra katter vara om dom ligger och sover eller äter. Det värsta är att man får alltid säga åt barnen varje gång dom kommer...
Vi kommer att vara väldigt nogrann med Theo när det gäller djuren och hur man beteer sig mot både sina egna och med andras. En sak som jag tycker är viktigt är att man frågar innan man klappar.
Går det där Sedelin få tag på i Sverige?
Skulle behöva lugnande till kusen när hovis spikar på skor på bakkärran på henne. Hon blir helt obstinat då, men ta ut veterinär för sedering vid varje skoning blir dyyyrt
Jag vet att man inte ska vara upprörd i förebyggande syfte, men jag kan inte låta bli! Var ut imorse och tittade på skadan på vår bil. Bucklan på stötfångaren bak som blev har bucklat ut sig och kvar är färg från släpet och lacken är liksom gnussad och matt på sina ställen. Nedanför, på svarta plastdelen av stötfångaren är det lite repigt.
Summa sumarum är att putsar man till det där så syns faktiskt inte så mycket av skadan om man inte tittar på nära håll. Frågan är om försäkringsbolaget ens vill fixa det. Vad kostar det liksom att byta ut eller lacka om stötfångaren som har backsensorer på sig och att byta ut hela plastdelen nedanför? Det skulle inte förvåna mig om de tycker att vi ska leva med det och erbjuder oss en mindre summa pengar istället.
Ska naturligtvis ringa försäkringsbolaget imorgon, men jag blir ändå ledsen. Finns få som är så petig med repor på bilar som jag. Jag dissade flera bilar innan vi köpte den här just pga att jag tyckte de var för repiga... Jag vill helt enkelt inte ha repor på bilen och definitivt inte pga att folk inte kan backa ordentligt.
Har du backsensorer i så kan de behöva ställas om ifall man fått en puff på stötfångaren. Beror på vad de har för modell. För sensorn kan tro att du är för nära något varje gång du lägger i backen för den känner av stötfångaren i stället för grejjer runt om kring.
På jobbilarna så hade de baksensor som pep varje gång man la i backen. De var så sönderkörda av alla tanter som körde bilarna och buffade i allt möjligt... Så de bilarna pep för att stötfångaren var ivägen och då trodde den att man var toknära och den tjöt rätt ordentligt varje gång man backade.
Vi märke inget konstigt med sensorerna när vi åkte därifrån iallafall. Fram kan sensorerna däremot bete sig som du beskriver. Inte varje gång, så jag har trott att något är glappt bara. Det kanske är nån som buffat på dom utan att vi märk något, för det kom helt plötsligt...
Allt borde gå jätte bra det som är jobbigt för mig är att de ska söva henne, är jätte orolig att hon inte ska vakna upp ur narkosen men risken för det är nog liten.
Är även orolig för att något ska hända, t.ex. ett blodkärl brister och de inte kan rädda henne men sånt får man inte tänka på just nu för då kommer jag nog inte åka till akademiska med henne
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.