Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DU, jag e den som är mest negativ här..du är ju alltid så uppåt och glad. Man får må skit, och du, spy av dig här, för det gör jag och många andra
Härda ut, ungen kommer ut, det e ett som är ett som är säkert
Just nu känner jag för att åka in till förlossningen och be dom starta förlossningen för jag vill inte vänta längre.
Vi vet ju att han är färdig vi vet ju till och med klockslaget för när han blev tillverkad
Åh vad ditt inlägg värmde, tack kära du vad glad jag blev!!
Gårdagen var bara för jävlig rent ut sagt..
Man tänker inte på när andra är negativa och nere här inne, eller jo det är klart man gör och det ser man ju som fullt naturligt. Men när man själv är sådan så ber man nästan om ursäkt över sitt beteende...
Jag vill ju bara ha ut bebisen, precis somalla ni fått
Men vet ni, min Bm ska göra en hinnsvepning på mig senare idag, vilket känns bra. Hoppas det ger någon effekt. Gör det ont att göra förresten? Hur mår man efteråt? Säkert individuellt till tusen men berätta gärna ändå
*kl*
Igår fick jag erfara hur kort och orättvist livet kan vara!
En bekant till oss avled, endast 25 år gammal efter en kamp med leukemi i nästan ett år. Finns inga ord som kan beskriva den sorg hennes familj och sambo måste försöka ta sig igenom.
Man inser rätt snar hur små mina problem är med skrikig bebis och sömnlösa nätter.
+ akbSå fruktansvärt Själv slog sanningen mig när en mkt nära kollega avled i lördags morse hastigt, för 14 dagar sedan var han frisk. Bukspottkörtelcancer som spritt sig till hela kroppen Ens egna problem med lite sömn, evig tvätt och skrikiga bebisar ter sig väldigt små.
Iggy är precis likadan... Har beställt en sjal som jag ska prova så man åtminstone får händerna fria. Har du testat sjal eller liknande?
'kl'
bara jag som e extremt korkad lr..tycker bärsjalen e komplicerad, får inte rätt på den..rädd att bebis ligger för hårt fast, lr trillar ut..komplicerad att få rätt...grrr