Vårmammor 2010 del 13 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 13 <3

Är pinsamt ledbruten, trodde inte riktigt att jag kunde skaffa sådan träningsvärk av att rida längre, bläh. Om ni gissade att hästarna äntligen kommit in från vintervila gissade ni rätt ;)

Wow. :D Blev han starstrucked?! ;)

Oregano: Fnys! Sjusovare - I wish.. 05.45 bestämde H att det var morgon en gång för alla. Hade lite tur att Papi kunde ta honom så jag fick snooza 20 min, blev sent igår.

OCH INTE MINST: GRATTIS BELLIS!

Tycker det va väldigt oförskämt av dom. Ni får flytta er och titta surt på dom.
Jag gjorde det faktiskt, tog våra handdukar och grejer och flyttade dom till ett par andra stolar.

Maken har satt Vilgot i träningsläger. :D Han är fast besluten om att lära honom att gå innan vi åker hem. Han kan stå och balansera i någon sekund eller två och ev tar han något litet steg också. Fast jag tror inte att han kommer att klara utmaningen. ;)

För övrigt blir det bara värre och värre här. Personalen på frukosten (och en Taiwanesisk familj) flockas som flugor kring Vilgot när vi kommer ner. Och jag vet inte hur många av de andra gästerna som tagit kort på honom. Nog för att han är finast och sötast i världen ;) men varför i hela friden vill man ha kort på ett helt okänt barn? :confused: Dessutom tror dom att han heter Bingo, så de ropar Bingo så fort de ser honom. :crazy:

Hahaha, förlåt, men bingo? Haha!

Så har det varit med Selma också, helt hysteriskt! Precis som du har jag svårt att förstå varför. :crazy: när vi var och hälsade på min farmor, hon är svårt sjuk i alzheimers och bor på hem, så blev personalen helt tokiga och sprang iväg med Selma. Jag stod såhär :eek: och var helt chockad. Till slut fick jag tillbaka henne. :p

På tal om jag mötte lassie så ska jag faktiskt på samma bröllop som jan brink om 3 veckor. ;) känner att jag borde kolla upp hur han ser ut. :D

Om inte jag snart ska alg knäpp av oro så får snart Doris höra av sej och säga att fölet är ok.

Hon reviderar! :D

Kl
Kan nån bara skicka hit ett stort glas med kallt vanligt kranvatten??? :eek: Jag får snart panik av all sötsliskig dricka och äckligt flaskvatten. :crazy: Sen vill jag ha en grillad biff på vår altan också. :banana: Och en mjuk säng. :angel: Har aldrig varit på två veckors semester förut (förutom en språkresa till England för 6 år sedan) men inser nu att det nog räcker med en vecka nästa gång. Jag är nog lite hemkär trots allt. :D

Undra var vår ödla tog vägen. Har inte sett honom sen i förrgår. Vet inte om det är bra eller dåligt... :crazy:

Undra om det är vanligt med bröllop på semesterresorter i Asien. Det ska vara bröllop här nu och samma sak var det i Malaysia när jag var där. Men det kanske bara är tillfälligheter.

Vilgot är inte svårsomnad på kvällarna. Han är ju helt slut efter all uppmärksamhet han får.

Vi tackar för alla gratulationer idag :)

Vi har haft fullt upp idag, vattenpumpen gick sönder så vi stod helt plötsligt utan vatten, full panik, vi som ska ha kalas på lördag tänkt om vi blir utan vatten i flera dagar! Har ju hänt förr för bara ett år sedan :cool: men nej vi fick tag på reservdelar och pumpen var fixad till halv 5 nu på eftermiddagen :) sedan så håller vi på med altanbygget som går framåt, jätte roligt och stort blir det! 4,5x5,40m från början skulle den kanske bara vara 3x5 men detta blir skitbra.
Isabella har iaf haft en bra dag trots full rulle med sprutande vatten och äcklig lunch :p

Grattis Isabella

kl

Helt otroligt vad tyst det var här idag då :D
Jag har bakat lite inför helgen och Mikalas "kalas" eller ja, min kusin kommer iaf och firar henne och vi firar henne i helgen eftersom Danne jobbar på tisdag...
Så ska vi skriva kontrakt på lägenhet på lördag med :bump: en trea närmare Örebro! blir flytt 1a augusti som det ser ut nu.

*kl*
Sitter här med världens sämsta samvete. Har fortfarande inte ringt min syster.
Vet inte vad jag ska säga och att jag inte är en telefonmänniska. Har alltid varit värdelös på att prata i telefon. Jag pratar hellre öga mot öga.
Så jag funderar på om jag skulle ta och åka dit oanmäld och bara ge en kram och sen hem igen.
är jag helt körd i planeten som gör så? Åker 7 mil dit och lika långt hem bara för en kram.
Men det känns rätt på nåt sätt.

Din syster känner ju dig och vet säkert att du inte har lätt för att prata i telefon. Jag hade kört dit, sen om ni inte kan prata så mycket för att ni bara gråter det spelar ingen roll. Viktigast att visa att du bryr dig och finns där, vilket hon iofs säkert redan vet att du gör.
(varför finns det ingen kram smiley?)

Åk! Känns det rätt så är det klart att du ska åka, 7 mil är ju inte så farligt långt egentligen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
859
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka