Vårmammor 2010 del 13 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 13 <3

Hittade en mobilsladd och lyckades flytta lite bilder! Titta inte på slipdammet som ligger kvar i trappen bara...

Jag som tyckte jag var smart när jag ställde hundmaten i trappen...

Bild0025_thumb.jpg

Bild0026_thumb.jpg

Bild0027_thumb.jpg

Isabella har stått i trappen med ett ben upp på första trappsteget, längre än så kom hon inte :D

Juzzzen: Jag har ju pinsamt dålig koll på det mesta så det var väl tur att jag fick i väg paketet över huvud taget :o

Jävla skitdag
SB postningen har legat över mig som ett konstant dåligt samvete. I någon vag förhoppning om att febern skulle lägga sig och att jag skulle må bättre i em har gjort att jag skjutit på det. Tyvärr så funkade inte det så det var ju bara att bita ihop och ta tag i det. Men redan vid inslagningen går det åt skogen. Till min förskräckelse så har vi bara julklappspapper hemma. Men en snäll granne bistår i alla fall med lite presentpapper. När jag sen plockar fram presenten så visar det sig att kattjävlen tuggat sönder den. Tack och lov så hade jag en reserv men den var inte lika bra.

I feberyran lyckas jag i alla fall klä på T och paketera ner henne i selen. Och kravlar mig iväg till närmaste postenombud. För att på plats inse att de inte längre är postenombud. Då höll det på att brista för mig. Men det var bara att bita ihop gå vidare. Jag måste sett så hemsk ut som jag kände mig för jag kan svära på att folk bytte sida när jag kom hasande. Men nu är den i alla fall postad.

Jag satte sambon på att posta :D
Själva paketet har varit klart sedan början på mars ;)

*kl*

Har precis ägnat oss åt att filma Mikaela och ta bilder på lägenheten för att lägga upp på bloggen så att alla "där hemma" får stilla sin nyfikenhet :D Och som den linslus hon är så sätter Mikaela kurs rakt mot kameran så fort hon får syn på den :love: ungen verkligen älskar kameran och ler/skrattar och ska bara ha den...
Sen så älskar hon att se bilder/film på sig själv med, det är verkligen det roligaste som finns!

Gah, här satt jag och funderade på varför du i allsin dar släpade dig ut idag när man kunde posta paketen imorgon med... Så insåg jag ju att jag läst fel, och alltså är en förbannad slarver! :mad:
aneka, förlåter du en hårt arbetande, smått förvirrad kvinna i sina, uppenbarligen, inte bästa år? Allt är klappat och klart, det ska bara ha lite frimärken på sig och läggas på lådan imorgon?

Duktig du är! Håller med Lottch, snacka om att offra sig!!
Själv satte jag också sambon på det :D

Sådär ser det ut hos oss med om S varit med ner i källaren. Hon tar sig dock hela vägen upp med en väldig fart - med oss tätt bakom såklart!

Gud vad man missar mycket av ert snack när man jobbar, jag har inte hunnit läsa på evigheter. Inte hinner jag nu heller, för alldeles snart börjar En unge i minuten och det tänker jag inte missa. Jag behöver ligga i soffan med en stor kopp te efter den här helgens jobbpass kan jag säga, känner mig mer död än levande... :crazy:

Är iaf ledig nu till på torsdag, så jag ska försöka ge mig tid och läsa ifatt vad ni har för er. Men ni får såklart gärna sammanfatta lite för en virrhjärna som mig :D

Hoppas att du kan slappna av nu framöver :)

OCh jag säger som Lottch, snacka om att offra sig för Buke ;)

P.s Skönt att höra att det inte bara var jag som var ute i sista minuten :angel:

Åh, hittade de där pallarna nu på nätet :love:
Fick en så fin idé (tyckte jag i alla fall :D ). Tänk att ha en där det står Milton och en med texten "Kompis" och så ett litet bord emellan, så fint hade det blivit på Miltons rum. Sambon höll inte riktigt med, tyckte det var lite för mycket pengar och det kan jag nog hålla med om ;) Tyvärr..

Milton får önska sig det i födelsedagspresent. ;)

Jag tyckte det var en väldigt söt idé iaf. :)

På tal om födelsedagspresenter, hur har ni gjort där? Jag och sambon pratade om det nyss och kom halvt om halvt att vi ska säga att Selma inte önskar sig något. Hon har verkligen allt och det hon inte har vill vi köpa själva för att "få det rätt". Mina föräldrar kommer att ge något och sambons föräldrar vill köpa en trehjuling, men det vill vi också göra. Är det taskigt att säga att vi redan har köpt en? :o

Men jisses människa vad du offrar dig!!

Zody: Givetvis gör jag det! Jag sitter också bänkad framför En Unge i Minuten jag med nu! Lite skräckblandad förtjutsning att man ska göra det där igen i slutet av året. :)

*kl*

Jag har fått hem min dator idag! Å allt fanns kvar! Varenda bild!! :love: Jag är så lycklig! Snabb är det också! :D hihi!

Annars så har vi köpt en textilpenna idag. Tänkte skriva Storebror på en body och sen när vi ska berätta för "alla" så ska han få ha på sig den men vi ska inte säga något så får vi se hur lång tid det tar innan dom märker något eller innan hjärnan kopplar! Spec svärmor som alltid tar Milton och tar upp honom ut bilstolen när vi kommer dit. Kommer blir så kul!

Jag har tänkt ut lite saker som vi vill ha... Tänkte portionera ut det till nära o kära..

gungställning att ha i trädgården
Bobby Car med Hästtrailer
Lipfish klänning
Molo sommarsuit med bondgårdstema
Badpool
Sandlåda

Hihi! JAg har hur mkt som helst jag behöver... Eller jag o jag...

JAg har även jag skickat paketet... Därimot inte mmset till Aneka.. Det kommer :) Min telefon är sönder :(
Som tips till mitt "offer" är.... Njut- snart är friden slut ;)

Sitter med och tittar på tv 4, spännande att se om det går att sova sen inatt!

Har varit ute på långpromenad idag, två och en halv timme. Gick upp till jobbet och sen fick sambon hämta oss när han slutat.
Får se hur jag mår imorgon, fick ont i höften halvvägs och känner mig ganska stel just nu. Men hunden och A var nöjda iaf :cool:

Sådär nu har jag gråtit en skvätt också! Dessutom så LÄNGTAR jag verkligen tills det är dax igen. Men jag är ju lite knäpp också :cool: Älskar En Unge i Minuten allt är så himmla fint! :love:

Ang ont i höften så tror jag min foglossning hoppade tillbaka direkt ägget fäste :mad: Som tur är så vart den aldrig riktigt hemsk förra gången men den finns där och gör mig öm i bäcknet och kan inte sitta med benen i kors, och jag som alltid vill sitta så. Svanskotan låser sig när jag ligger på rygg precis som förra gången. Det som är olika är att jag har mer illamånde.

Känns lite som vi hoppar tillbaks ett år när vi pratar graviditeter här inne igen! :)

Tanken till födelsedagen slog mig också :D
Men vi har ju också, precis som EmelieR, önskat oss lite "ute"-grejer eftersom vi snart är med trädgård! Sandlåda och framför allt gungställning står högt upp på listan!

Jag har också suttit och gråtit en skvätt till En unge i minuten! Är ju inte annat än att man blir lite sugen ändå...

Vi har haft en mysig dag ute, promenerade en sväng tillsammans med två andra mammor, gick väl sammanlagt ca 2 timmar och hade en timmes kaffepaus mitt i. Dessutom fick våra tjejer kravla på marken och undersöka för första gången, så roligt att se :) Vi ska göra om samma promenad imorgon, så mysigt att ha lite halvpicknick :).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka