Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
Vad skönt att du känner dig så nöjd med din BM. Det är ju viktigt att man funkar ihop eftersom man "hänger ihop" ett bra tag. Och en BM skall ju ALLTID vara på ens sida, aldrig vara nedvärderande osv mot mamman.
*kl*
Macken22: Men Fy vad hemskt!! Stackars stackars Siri, och er. Usch vad läskigt alltså. Vad jobbigt när de inte hittar någon egentlig orsak sen, eftersom man inte kan slappna av alls då. usch usch usch. Krya på sig Siri. Kram till er!
Jag var ju till Globen igår och fick hylla Roffe lite
Det var så skoj att komma iväg och göra något utan barn. Mässan var dock urtrist! Så trångt, så trångt. Köpte lite småsaker, nya grimmor till fölisarna bland annat. Men nä, mässan i Göteborg är så mycket bättre tycker jag.
Oj vad det blåste sen, ingen snö fick vi, men massor av regn. De stackars hästarna hade det inte kul när vi var borta. Måste verkligen ta tag i det där med lösdrift alltså
Men nu vill jag ha minusgrader och snö, igen mer lervälling. Usch vad jag gråter varje morgon som jag släpper ut mina stackars hästar.
Emmah.S: Fy vad hemskt det som drabbat era bekanta
Det måste vara så fruktansvärt jobbigt att vara höggravid och omgiven av så mycket sorg och orättvisa. Usch vad jag tycker synd om familjen och er. Skickar en stor kram till er