Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
Ja absolut, man ska ju definitivt inte köpa häst om man inte har ekonomi till det.
Ja absolut, man ska ju definitivt inte köpa häst om man inte har ekonomi till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ ArmaniHan har en väldigt konstig smak, de två sorterna är de som alltid blir över här
Men stäng av det där jäkla rättstavningsprogrammet. Det gjorde jag nästan direkt för den ville aldrig skriva så som jag ville.
Lätt hänt det där med chokladasken. Men vilken smak din son har!
Coolt! Var det just veteranplöjning?
Snygga traktorkakor va?
Kl
Själv sitter jag och väntar på polisen.... Grannarna eldar i en stor container precis vid vår tomtgräns. Hittills har de slängt i minst en telefonstolpe, två bildäck och en liten traktorkärra (komplett). Det luktar miljöbrott ute
Jag har varit i kontakt med både miljö och hälsa och miljö- och ekobrottsmyndigheten som skulle skicka en pattrullbil.
Tredje året i rad grannarna gör så här, men i år fick jag nog. All rök kommer rakt in över vårt hus.
+ Armani
Ja alltså det finns ju en orsak till att det var dom han kom över så att säga, fanns bara 4 bitar kvar att välja på