Världscup finalen GBG

Jfrelin

Trådstartare
Idag börjar det ju och ingen har skapat en tråd ännu :eek: Är det för att alla är där och kollar?

Jag sitter laddad framför SVT Play.

Vem tror ni kommer vinna? Vilka se ni framemot att se?

Såg att Desperados var halt på vet. besiktningen imorse så ingen start för dem :(

Jag ser framemot att se Don Johnson som har samma pappa som min häst :D

Tror Adelinde tar hem allt.

Sv: Världscupfinalen GBG

VÄRLDSCUPFINALEN. Förlåt för särskrivning. Går ju inte att ändra nu.

Sv: Världscup finalen GBG

Mina favoriter är Adelinde & Tinne.

Ska dit och titta lördag-söndag, så jag får se sista delen av finalerna på plats iaf!

Du får ju se den viktigaste delen av finalerna. Är så avis på alla som är i GBG just nu.

Patrik säger att han har en hemlighet/överraskning inför küren - vad tror ni att det är?

Är det något i utrustningsväg eller kürprogrammet/musiken, eller något helt annat?

Hoppas det är något i utrustningsväg! Tror inte han bytt kürprogram.

Jag ÄLSKAR Damon Hill. Synd på missen i varje.

Jag hänger pinsamt dåligt med i dressyrvärlden just nu så jag har inte riktigt koll på vem jag "håller på", jag vill se fantastisk ridning mest. Men ska jag tippa så gissar jag på Adelinde som vinnare (men har gärna fel :))

Men gud vad de rör till det, Gunilla och Roger. :banghead:

Nu har jag hört både och, är det 15 av 18 som går vidare till küren eller alla som rider över 58%?

Jag tror det är alla som rider över 58%. Dagens klass är ju ingen kvalklass.

Fun fact:

7 av finalhästarna har Donnerhall i första eller andra led typ :D

Det undrar jag med. Vilka knästöd samt att den ser ut att vara ganska framsydd?

Antar att vi båda googlat ;), på Totilas ska han visst ha haft denna och den är ju inte helt olik den som satt på Undercover. Kan inte bestämma mig för om jag tycker den ser gudomlig eller klaustrofobisk ut...

Specialgjord från County Saddles enligt dem själva.
Knästöden liknar de på modellen Perfection.

Han sitter ju sjukt bra i den men den är ju inte snygg men jag skulle kunna rida i en orange sadel om jag kunde få sitta som honom.

Senast ändrad:

Antar att Sidsel inte riktigt tänkte på att hon var med i direktsändning när hon inte särskilt snällt spände sadelgjorden på sin häst...

Tror Adelinde tar hem det .. men hoppas på Damon Hill! En ryttare och häst mer i min smak:)

Jag bor ju 20 minuter från Scandinavium är ledig hela helgen men skulle inte ens komma på tanken att ge mig in där, kollar hellre på play :D

Jag hoppas också på Damon Hill. Eller min idol Isabell men tror inte det är aktuellt :D

Stackars stackars holländskan. Men jag tycker hon löste situationen bra. Hoppas det blir bättre för henne i küren.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka