Världens Bästa Billy fyller 2 år idag

Blueberry

Trådstartare
Min finaste, finaste, fina Billy.
Utan den här hunden hade mitt liv aldrig varit ens i närheten av så fantastiskt och underbart som det är idag. :love:

billy-vbb_171204687.jpg

Sv: Världens Bästa Billy fyller 2 år idag

Åh, grattis Billy! :D Hoppas han fick något av matte och husse i födelsedagspresent ;)

Nämen :love: De där 2 sötnosarna skulle ju kunna har riktigt kul med min gris :D

Grattis Billy!

Tack allihopa - Billy tuggar nöjt på dagens presenter. :D

Jaktlaget sköt en älg i hans ära (nåja) och han har fått älgens ben att vakta/lukta på/titta på/gnaga på - utöver alla andra godsaker. Och så fick hundarna kycklingfilé till kvällsmat. Livet är hårt när man är bortskämd... :angel:

Jessica: I know! Ivan är så söt att man dör, trots att han är ful ;) Han fyller faktiskt 1 om några veckor. Min lilla dvärgdvärgpinscher. Haha.

Fragile - Bring it on! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 190
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 292
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?

Hästrelaterat