Varierad styrketräning ute

zazzarazz

Trådstartare
Hur varierar man träningen bäst ute? Tänkte rida en lite längre runda (ca 2 mil) imorrn och behöver tips på hur jag ska lägga upp det för att gynna hästen så mkt så möjligt. Ffa styrke- och flåsträning. En kort bit kommer vara i kuperad skogsterräng, men resten kommer vara på plogad grusväg. Hur skulle du lägga upp det? :)

Sv: Varierad styrketräning ute

Jag skulle skritta mycket och ta några travpass då och då. Kanske en kort galopp oxå om terrängen erbjuder det. Men annars bara skritt.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 338
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 801
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 607
Senast: sorbifolia
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 654
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30