gulakatten
Trådstartare
Ja, det där är ju en sån sak man bara har i sig liksom, hur många barn som är rätt!@gulakatten jag har alltid velat ha en stor familj, min ”ursprungliga” familj är pytteliten nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det där är ju en sån sak man bara har i sig liksom, hur många barn som är rätt!@gulakatten jag har alltid velat ha en stor familj, min ”ursprungliga” familj är pytteliten nu
Stort grattis till dottern!Vår dotter kom i tisdags, 9/4 kl. 21:29, 4 dagar innan BF.
Molande mensvärk hela dagen fram tills vattnet gick strax innan 21. Där efter gick allt mycket fort och dottern föddes hemma i badkaret typ 30 minuter senare. Allt gick bra, vi mår bra och upplevelsen var positiv trots att det gick så fort och inte riktigt blev som vi hade tänkt oss. Jag hade inte velat ha det annorlunda!
Stort grattis! Var planen att föda hemma eller var det en del i det som inte blev som tänkt?Vår dotter kom i tisdags, 9/4 kl. 21:29, 4 dagar innan BF.
Molande mensvärk hela dagen fram tills vattnet gick strax innan 21. Där efter gick allt mycket fort och dottern föddes hemma i badkaret typ 30 minuter senare. Allt gick bra, vi mår bra och upplevelsen var positiv trots att det gick så fort och inte riktigt blev som vi hade tänkt oss. Jag hade inte velat ha det annorlunda!
Stort grattis till dottern!
Tack! Planen var absolut inte att föda hemma, men det var så det blev.Stort grattis! Var planen att föda hemma eller var det en del i det som inte blev som tänkt?
Okej, vad skönt att allt blev bra och du är nöjd trots det otroligt snabba förloppet!Tack! Planen var absolut inte att föda hemma, men det var så det blev.
Tur att det gick bra! Mår ni bra båda två?Tack! Planen var absolut inte att föda hemma, men det var så det blev.
Vi mår jättebra!Tur att det gick bra! Mår ni bra båda två?
Men så häftigtVår dotter kom i tisdags, 9/4 kl. 21:29, 4 dagar innan BF.
Tack!Men så häftigt
Stort grattis till hela familjen!
Är det ditt första barn?
Stort grattis!! Våndas lite över att barnet i magen ska ha lika bråttomTack!
Andra barnet!
Värdelöst!Har såna sammandragningar/förvärkar att jag bara vill lägga mig i sängen och gråta.
Foglossning som gör att jag inte kan gå.
Ringde förlossningen och frågade om råd. Paracetamol och värmedyna. Hjälper ingeting..
Har inte pratat med bm. Var där igår och då sa hon att vi skulle ta såna saker med förlossningen.Värdelöst!
Vad säger din barnmorska?
Är du sjukskriven heltid nu?
Grattis!Vår lilla underbara pojke kom igår i vecka 36+3. Väldigt snabbt förlopp och ”akut” kejsarsnitt eftersom det drog igång tidigare än planerat. Vi mår bra båda två och han är så ruskigt fin .
49 cm, 3100 gram. Alldeles perfekt .