Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter klokt. Förmodligen vaknar bebis till och börjar leva rövare lagom till att ni kliver in genom dörrarna men sånt är livetTack för svar Hon tyckte att jag skulle åka in, men att jag inte behövde stressa. Jag sa att jag kände mig fånig, men det tyckte hon inte jag skulle. Så jag åker om nån timma när mannen slutar jobbet.
Det låter klokt. Förmodligen vaknar bebis till och börjar leva rövare lagom till att ni kliver in genom dörrarna men sånt är livet
Tack för svar Hon tyckte att jag skulle åka in, men att jag inte behövde stressa. Jag sa att jag kände mig fånig, men det tyckte hon inte jag skulle. Så jag åker om nån timma när mannen slutar jobbet.
Helt rätt att åka in och kolla. allra oftast är ju allt bra men man ska ju ta det på allvar varje gång. Tror verkligen inte att någon BM tycker det är fånigt.Tack för svar Hon tyckte att jag skulle åka in, men att jag inte behövde stressa. Jag sa att jag kände mig fånig, men det tyckte hon inte jag skulle. Så jag åker om nån timma när mannen slutar jobbet.
Just nu sitter jag i soffan med en sovande sjukling till dotter och bara sporadiska värkar, så inte mycket att vara avundsjuk på för stunden!@Flixon hoppas det är tid!
Jag är bara liiite avundsjuk
Samma för mig, men rörelserna tycks hänga tätt samman med hur mina dagar ser ut och stressiga, väldigt aktiva dagar har jag ibland känt rätt lite, för att nästa ha ett tredje världskrig i magen. Varje gång jag övervägt att ringa förlossningen har det dock hunnit bli liv och rörelse igen, men fy för att vara så på helspänn och försöka hålla koll - jag vet inte alltid när jag helt enkelt varit för upptagen för att lägga rörelserna på minnet och när det kanske inte vförekommit några!Angående fosterrörelser tycker jag det är jättesvårt att avgöra när man ska ringa eller ej. Min har flera lugna dagar åt gången då jag bara känner lite grann, för att sen sparka ordentligt en eller ett par dagar. Det har varit så hela tiden men jag hinner ändå bli orolig varje gång
Jag tror inte det är någon fara, det är ju många som är allergiska och äter allergimedicin under pollensäsongen men det kan ju vara betryggande för dig att få klartecken från din läkare Det finns ju många sorters antihistaminer också. Dessutom kan du passa på att höra om de är ok att fortsätta ta under amning.Man är ju nojig över allt när man är gravid. Nu skulle jag behöva börja med min pollenallergi medicin.
Jag sökte på janusinfo och fick följande information.
"Det finns betryggande erfarenhet av behandling med loratadin och desloratadin under graviditet. Inget tyder på att substanserna skulle vara fosterskadande. Vid återkommande besvär eller behov av längre tids användning, ska dock läkare kontaktas."
Då kan det inte vara någon fara väl?
Hoppas du kan sova och att det kickar igång imorn!Fortfarande gravid, bara enstaka värkar. Går och lägger mig och surar nu
Fortfarande gravid, bara enstaka värkar. Går och lägger mig och surar nu
Kreativ och ambitiös unge du har! Fål?Inga värkar inatt, bara en hostig treåring som ville diskutera hur får stavas, vid 3-tiden... (med L, tydligen?). Tid hos BM kl 10.30, får se vad hon säger då (eller om det drar igång igen tills dess!).
Mer Lår, tror jag vi enades om att lamm som stavas med L till slut!Kreativ och ambitiös unge du har! Fål?
Drygt att det inte kom igång och lycka till hos BM!