Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 28763
Såhär tog vi oss till förskolan imorse. Spände fast ett babyskydd i lådcykeln, så nu slipper vi åka bil överallt så himla skönt!
Men åh, så fint!Visa bifogad fil 28763
Såhär tog vi oss till förskolan imorse. Spände fast ett babyskydd i lådcykeln, så nu slipper vi åka bil överallt så himla skönt!
Håller alla tummar som går!!!Precis varit hos läkaren, hon skickade oss vidare till sjukhuset. Bebis har inte så mkt vatten kvar och mitt blodtryck var högt. Bebis har också rört sig väldigt lite senaste dagarna. Så läkaren tyckte det var bäst att kontrollera ordentligt. Håll tummarna för att allt ser bra ut
Håller!Precis varit hos läkaren, hon skickade oss vidare till sjukhuset. Bebis har inte så mkt vatten kvar och mitt blodtryck var högt. Bebis har också rört sig väldigt lite senaste dagarna. Så läkaren tyckte det var bäst att kontrollera ordentligt. Håll tummarna för att allt ser bra ut
Precis varit hos läkaren, hon skickade oss vidare till sjukhuset. Bebis har inte så mkt vatten kvar och mitt blodtryck var högt. Bebis har också rört sig väldigt lite senaste dagarna. Så läkaren tyckte det var bäst att kontrollera ordentligt. Håll tummarna för att allt ser bra ut
Jag hittade en lådcykelgrupp på Facebook där många hade gjort likadant, så då vågade jag med har satt fast den med spännband och så ner genom avrinningshålen i golvet, känns stabilt! Har också slaktat ett liggunderlag och lagt mellan golv och babyskydd som lite extra dämpning. Jag har en bas som jag egentligen tänkt sätta fast men den har en metallbåge så det blev så himla trångt för storasyster. Men jag kör extremt långsamt över alla sprickor, gropar och liknande så det inte blir för skumpigt. Inser ju vad bra dämpning bilar harMen åh, så fint!
Vi har hållt på att dividera fram och tillbaka om vi vågar sätta babyskyddet i lådcykeln - det är ju förskräckligt att behöva ta bilen när vi ska någonstans när vi egentligen inte behöver och vädret är så underbart! Hur resonerade ni och hur har du satt fast skyddet?
Jag blev så glad när jag såg din bild!
Precis varit hos läkaren, hon skickade oss vidare till sjukhuset. Bebis har inte så mkt vatten kvar och mitt blodtryck var högt. Bebis har också rört sig väldigt lite senaste dagarna. Så läkaren tyckte det var bäst att kontrollera ordentligt. Håll tummarna för att allt ser bra ut
Håller tummarna!Precis varit hos läkaren, hon skickade oss vidare till sjukhuset. Bebis har inte så mkt vatten kvar och mitt blodtryck var högt. Bebis har också rört sig väldigt lite senaste dagarna. Så läkaren tyckte det var bäst att kontrollera ordentligt. Håll tummarna för att allt ser bra ut
Ikväll gick min slempropp samt att jag fick en blödning. Allt normalt enligt förlossningen, nu återstår bara och se om värkarna drar igång snart
Skönt att ni mår bra båda två! Ta det lugnt och vila nu(Nästan) alla blodprover var bra så havandeskapsförgiftning kunde uteslutas just nu men hon menade också att deg kan ändras fort. Järnvärdet var riktigt dåligt men det är en annan sak. Den läkaren tyckte att fostervattenmängden var OK, inte massor vatten kvar men tillräkligt. Ctg såg bra ut och bebis väger runt 3 kg vilket är helt perfekt.
Men prolemet med blodtrycket finns kvar, jag ska nu mäta fyra gånger per dag under helgen och stiger det mer måste jag åka in direkt. Annars ta det lugnt och vila mkt. Läkaren sa att det var på gränsen att hon ville lägga in mig för att ha koll men jag lovade att ta det lugnt hemma och hålla koll på blodtryck och andra symptom.
(Nästan) alla blodprover var bra så havandeskapsförgiftning kunde uteslutas just nu men hon menade också att deg kan ändras fort. Järnvärdet var riktigt dåligt men det är en annan sak. Den läkaren tyckte att fostervattenmängden var OK, inte massor vatten kvar men tillräkligt. Ctg såg bra ut och bebis väger runt 3 kg vilket är helt perfekt.
Men prolemet med blodtrycket finns kvar, jag ska nu mäta fyra gånger per dag under helgen och stiger det mer måste jag åka in direkt. Annars ta det lugnt och vila mkt. Läkaren sa att det var på gränsen att hon ville lägga in mig för att ha koll men jag lovade att ta det lugnt hemma och hålla koll på blodtryck och andra symptom.
Ta hand om dej och vila!(Nästan) alla blodprover var bra så havandeskapsförgiftning kunde uteslutas just nu men hon menade också att deg kan ändras fort. Järnvärdet var riktigt dåligt men det är en annan sak. Den läkaren tyckte att fostervattenmängden var OK, inte massor vatten kvar men tillräkligt. Ctg såg bra ut och bebis väger runt 3 kg vilket är helt perfekt.