Grattis @_Zvea_och spännande med er som är på gång snart!
Jag tror tyvärr att jag har dragit på mig hälsporre Fick så ont i ena foten efter en lång promenad för ett tag sen och det har tyvärr bara blivit värre. Kanske inte helt otippat att man gör sig illa när man plötsligt börjar gå långt och mycket efter typ ett halvårs inaktivitet + en massa övervikt på det () men jag har aldrig haft några problem med fötterna innan och har bara njutit av att kunna röra mig igen... tji för det då. Mina dagliga promenader bara jag och bebisen har verkligen varit balsam för själen och stärkande för kroppen så nu känns det rätt deppigt att jag måste backa och vila.
Åh, fy. Jag har dragits med hälsporre i snart 4! år. Nu har jag iofs sökt second opinion på en annan klinik och den ortopeden misstänker annan diagnos så det kanske finns en anledning till att jag har haft så ont så länge. Försök att vila även om det känns motigt. Det som hjälpt mig bäst är tejpning. Finns bla ett inslag på ”Fråga doktorn” där de visar hur man gör. Dra dig inte för att söka sjukgymnast i tidigt läge. Hoppas det ordnar sig!