Skulle vilja veta VAD som verkligen sätter igång den. Är väl ingen som riktigt vet varför än? Lösgodis gör nog susen så hoppas på i natt nuFinns det något samband mellan bebis dygnsrytm och när på dygnet förlossningen sätter igång tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vilja veta VAD som verkligen sätter igång den. Är väl ingen som riktigt vet varför än? Lösgodis gör nog susen så hoppas på i natt nuFinns det något samband mellan bebis dygnsrytm och när på dygnet förlossningen sätter igång tro?
Ingen aning, men väldig intressant fråga! Det ända jag hört är att det kan följa mönstret som de haft i magen när de kommer ut! Men då är frågan om de helst kommer när de har sin period när de sprattlar som mest eller när det sover? Eller om det inte har något samband alls kanske?
Mina förvärkar kommer oftast på kvölkvä, vilket även är då bebis är mest aktiv. Vet inte om det triggar varandra.Ingen aning, men väldig intressant fråga! Det ända jag hört är att det kan följa mönstret som de haft i magen när de kommer ut! Men då är frågan om de helst kommer när de har sin period när de sprattlar som mest eller när det sover? Eller om det inte har något samband alls kanske?
Jo jag har också undrat hur det gått . Man blir snart lite orolig när man inte hört nått på ett tag. :/Följer eran tråd och undrar så vad som hänt hon Shpongle?
Ingen som vet?
Undrar också vad som hänt Förhoppningsvis är hon bara inne i bebisbubblan och njuter av sin lilla bebis. Lätt hänt att man kanske glömmer uppdatera här dåFöljer eran tråd och undrar så vad som hänt hon Shpongle?
Ingen som vet?
Ja samma här. Hoppas precis som @Mulles_matte på att det bara är bebisbubblan! (@Shpongle )Jo jag har också undrat hur det gått . Man blir snart lite orolig när man inte hört nått på ett tag. :/
Ja det hoppas jag också och då är snart mitt tålamod slut för jag vill ju veta vad det är för krabat ^^Ja samma här. Hoppas precis som @Mulles_matte på att det bara är bebisbubblan! (@Shpongle )
Undrar också vad som hänt Förhoppningsvis är hon bara inne i bebisbubblan och njuter av sin lilla bebis. Lätt hänt att man kanske glömmer uppdatera här då
Min mormor gick ju bort igår kl 8... hade ju hoppats att hon skulle hinna se liten innan. Men får hoppas hon är med när det väl är dags
Mina förvärkar kommer oftast på kvölkvä, vilket även är då bebis är mest aktiv. Vet inte om det triggar varandra.