Javisst är det helt galet att de snart är 2 år W sover väldigt bra faktiskt. Sover i princip alltid hela nätter om han inte är sjuk. W somnar i alla fall med täcke men han sover som sin mor (vilt) så han vänder och rullar runt rätt friskt i sängen så det är inte alltid han har täcke på när han vaknar
Ja, det är knappt så att man tror det! Tiden går verkligen fort sedan man fick barn.
Angående sömnen så är det väl sådär för oss också. Sedan inskolningen har hon fått sova hos mig igen och det har varit en orolig period med välling mitt i natten o många uppvak. Börjar ordna upp sig nu, säkert en del tack vare medicinen för nu har hon äntligen slutat hosta. Så den senaste veckan vi haft typ två hela nätter o resten med några skrik/gnäll efter nappen men där hon somnar om direkt.
Täcket kastar hon av sig om man lägger på innan hon somnat men jag brukar försöka sen och då kan det ligga kvar ett tag. Lillan är varm av sig så hon klarar sig oftast med bara pyjamasen, det är jag som oroar mig för att hon fryser (svalt i sovrummet).
Flera täckesvägrare och avsparkare med andra ord
Skönt att inte vara ensam ändå!
Hittills verkar hon sova bättre med varmare pyjamas! Skönt! Och egentligen är det nog inte varmare än om hon sovit i bara blöja under täcke
Vågade inte ha täcke när hon var mindre för jag var rädd hon skulle få det över ansiktet eller bli för varm. För varm nojar jag fortfarande för, men hon är ju så stor nu så jag försöker sansa mig
Skönt att ni får sova @Pengy
Och att medicinen hjälper @anonymApril
Skönt att ni är bättreDet har gått över för oss alla tre, som tur är. Så var nog inte rota ändå, för det sitter väl i längre än så vad jag läst. I vilket fall som helst är jag tacksam att det är över. Vi åt naturell yoghurt med blåbär allihop i helgen .
Idag var ungen hos dagmamman igen, han behövde verkligen komma dit och leka av sig. Även om vi sysselsätter honom så är det inte alls samma sak som att vara med andra barn.