Den där gråten när man lämnar gör så ont! (I alla fall för mig). Var dock bara precis i början för oss, dessutom uppdaterar dagmamman med bilder på WhatsApp fort så man ser hur glad och nöjd han är.Tack för info och tankar @Linn-Nora , @Pengy och @Sedna ! Jag ska försöka prata med personalen så fort jag får chansen. Just nu blir det mest avstämning kring inskolningen så jag har inte lyckats få tillfälle riktigt (vi går ju mitt på dagen o därmed ofta precis innan en ny aktivitet).
Inskolningen fortsatte bra förra veckan, vi stannade för lunch i fredags. Idag var det dock tårar så fort vi kom till grinden o hon ville inte släppa mig. Jag var kvar en stund och inom 15min hade hon hunnit bli lite varm i kläderna varpå jag kunde gå. Det kom lite tårar då också, vilket verkligen var superjobbigt, jag ville ju bara vara kvar och trösta då! Men så fort jag kom in gick jag o kikade genom fönstret, och ute på gården lekte en glad tjej. Hehe så det var inte många tårar.. tack o lov! Får se hur länge hon stannar idag. Vi har ingen brådska och det verkar inte pedagogerna ha heller vilket är skönt.
Jag känner mig väldigt nöjd med valet av förskola i alla fall. Väldigt lugnt och mysigt, låg ljudnivå och inget stimm