nu börjar man ju kunna se en ände på det hela..
Just den där meningen har jag haft som ett mantra.
Nu, med en månad kvar är den extra värdefull. Att det börjar närma sig slutet. Äntligen!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu börjar man ju kunna se en ände på det hela..
Jag har haft en skräpdag igen. Den började suveränt men kvällen har varit misär.
Det slutade med att jag satt och bölade i badrummet medan min partner fick sanera först mig och sedan badrummet. Dessa kräkningar är ^#%*^##<%%#>% och helt ohanterliga stundtals. Ska be partnern bädda ner mig i sängen tror jag.
Nä. Det slutade inte där
Men fy fasen.. lider med dej som mår så skitjävla dåligt Snart är vi i mål allihopJag har haft en skräpdag igen. Den började suveränt men kvällen har varit misär.
Det slutade med att jag satt och bölade i badrummet medan min partner fick sanera först mig och sedan badrummet. Dessa kräkningar är ^#%*^##<%%#>% och helt ohanterliga stundtals. Ska be partnern bädda ner mig i sängen tror jag.
Är dom rädda att bebis är stor? Det är skönt att få lite extra koller om man är orolig för nåt. Vi har tul igen den 8:e
Stackars dig! Hoppas du fått sova lite nu!
Idag blev jag lite trött på min man faktiskt.
Jag upplever vårt förhållande som väldigt jämställt i stort sett. Med ett stort undantag och det är att jag alltid tar på mig projektledarrollen, oavsett om det gäller klädinköp eller planera däckbyten på bilen. Jag är ett massivt kontrollfreak och det spelar såklart in.
När vi körde till jobbet nu i morse så kom jag på att vi borde passa på att "tvätta" fårskinnet nu medan vi har snö att dra det i. Varpå min man kläckte ur sig "ja, varsågod, gör du det" Vad bra sade jag, då tar du och lagar väskplatsen under vagnen som håller på att gå sönder. "Vaddå sönder??" kläcker han ur sig, "hur ska jag kunna veta att den är sönder?"
Alltså, hur jefla svårt kan det vara att registrera att någonting håller på att gå sönder utan att jag måste tala om det för honom???? Han lägger ju packning där precis lika ofta som jag. Och varför är det jag som funderar på om fårskinnet behöver rengöras? om vi har tillräckligt med kläder, filtar och gud vet vad????
Blir så oerhört trött ibland faktiskt
@Hyacinth
Jag ska hålla alla tummar för att ditt elände upphör på minuten när Voldemort kommer.
den måste jag köpa@TeamLundVer köp den här till honom
Då kanske det öppnar ögonen lite. Läs den själv först, jag skrattade så jag grät!
Tre duroferon och magen är ungefär som utan hö-te. Hallonbladste sägs vara bra för lite allt möjligt och tja det skadar väl inte. Har köpt torkade hallonblad från en hyfsat lokal producent jag tror @Beppo känner väl till Köper örter till ponnyerna därifrån också
(Och insåg precis att jag glömt att knappa fakturan, bäst att fixa bums!)
Ibland känns det lite jobbigt att klaga för mina bekymmer är en fis i rymden mot många av era andras problem men fy vad trött jag är... Igår duschade jag, eldade ute i pannan, diskade lite samt var på resturang med mina kompisar. En ganska lättsam dag och ändå var jag helt slut! Är fortfarande trött, legat på soffan tills nyss men behöver städa lite, gå en promenad och åka till stallet!