Jæja flyg till Sverige efter typ 2timmsrs sömn... hoppas jag kan sova på lågbudgetflyget.... inge pepp..... blääääää.... magen stenhård! Men får komma hem till mamma, de kan ju inte bli annat än bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jæja flyg till Sverige efter typ 2timmsrs sömn... hoppas jag kan sova på lågbudgetflyget.... inge pepp..... blääääää.... magen stenhård! Men får komma hem till mamma, de kan ju inte bli annat än bra!!
Här är med vaket o ovanligt nog sover alla andra (!?), har sovit oroligt i natt. Vaknade o nojade över fosterrörelserna. Gud vad skönt det ska bli när liten kommit ut levande och frisk i ett stycke....
Däremot är jag förkyld o har ont i halsen o snor i bihålorna, inte alls välkommet sista jobbveckan börjar i morgon och många av eleverna avslutade förra veckan med o gråta en skvätt när de kom på det det blir en overklig vecka med massa övertid o överlämning, ingen hit o toppa med en brakförkylning
Får väl försöka vila idag, fundera på om vi skulle leta upp o placera den där spjälsängen
Det värsta är att då kommer man väll noja över andra saker istället..
Börjar bli lite tungt faktiskt.
Och av mina tröjor att döma har magen skuttat iväg i storlek, även mammatopparna är för korta Men den är fortfarande inte då stor när jag ligger ner.
Har någon bild i minnet från när jag var nästan 3 och mamma väntade lillebror. Vi var hos BM och hon lyssnade på hjärtljuden med trätratt. Mammas mage var enorm.
Har för övrigt ingen linea nigra och nästan inga nya bristningar. Typiskt när några till inte skulle spela någon roll
Överskottshuden längst ner på magen är också lite mindre än för någon vecka sedan.
Imorgon hårfix
Haha ja flyger också helst med dom o dom är bäst! Men nu boka jag så sent o då kosta deras biljetter dubbelt så mkt som med wowair så då gick snålhet före komfort PlUS att extra väskor kostar nästa dubbelt så mycket hos dom som hos wowair o då de ska shoppas en del nu igen (åkte hem ned 3resväskor efter julen...) så jaaaa lätt värt att få 2500kr extra att shoppa för. Gick förövrigt bra o flyga när vi väll kommit på planet hehe. O snart i Jönköping så närmar oss ullaredområdet också o än så länge är kroppen med på läget. Kanoners!! Sorry för tråkigt inlägg utan smilisar men telefonen vägrar buken smilesystem.....Vilka flyger du med? Jag flyger alltid med icelandicair och dom har bra mkt bättre säten än charterplan i alla fall
Mitt missfall var en blodig historia. Blödde en binda i timmen i 2 dygn (men de är heeeeelt normalt) däremot blev de sedan snabbt som en mens och varar i bara sju dagar. Under förlossningen blödde jag däremot endast 3 dl, där var de däremot beredda på mer och hade en liter blod reserverat som akutinsatts. Behövdes inte
Till mig rekommenderades inte ryggmärgsbedövning pga blödningsbenägenhet då de kan leda till hematom i ryggraden som i värsta fall kan förlama. Detta är dock upp till anestesiläkaren hur hans erfarenheter är.
Vi kom aldrig till Ikea idag, fastnade i mjukisbyxorna o soffan. Har dock gjort en bra inköpslista i appen så kniper det får maken köra själv... Fast han vägrar nog ta med barnenJag har gjort ikea idag med det stora barnet och en vän och hennes yngsta.
Att ha med sig ett barn är så otroligt enkelt! Jag blir nästan lite avis på alla som har ett barn
Jag hoppas att jag slipper ha ont imorgon.
Är dom rädda att bebis är stor? Det är skönt att få lite extra koller om man är orolig för nåt. Vi har tul igen den 8:eImorgon är det dags för TUL. Väldigt kul eftersom vi får se bebis , men jobbigt om de säger att bebis är en jätte...