Vårföräldrar 2017 del fem

Min svärmor pendlade magen idag, hon tror på sånt och hag tycker det är en kul grej. Men Katla har inte varit still en sekund sen dess och delar ut hårda sparkar och slag till både höger och vänster. Tydligen käner den av energiflödet :grin: Nu får vi se om det är någon sanning i det hela :p
Jag blev pendlad förra gången och det stämde, har blivit det denna gången också. (Har gjort det själv också.)
Jag har pendlat flertalet ggr på både människor och djur och "pendlat rätt". Så det är kanske denna gången som det inte stämmer:D
Kul grej oavsett om det stämmer eller inte:up:

Jag blev pendlad förra gången och det stämde, har blivit det denna gången också. (Har gjort det själv också.)
Jag har pendlat flertalet ggr på både människor och djur och "pendlat rätt". Så det är kanske denna gången som det inte stämmer:D
Kul grej oavsett om det stämmer eller inte:up:
Hon hade fel med dottern men vi får väl se, hon kanske rättar till det med denna :D

Vi har sovit från 21:30-00:30, 01:00-03:30 och sedan tog mannen över så jag sov 04-06 :)

Igår var jag på cirkus med de två stora barnen och lillasyster var hemma med pappa. En utflykt på fyra timmar. De hade promenerat med vagnen och ätit ur flaskan (skrikit lite). Känns bra att det gick bra :heart

Inte orka byta sida på bebisen under natten resulterar i ett ganska ömt och knöligt bröst på andra sidan :cautious: Och vill inte väcka för att mata så swingen får jobba. Bra investering.

Jag tror lilla fröken ska få byta namn till snuttan. :meh:
Om det är ett tidigt språng, matbeställning, allmänt missnöje eller något annat låter jag vara osagt men helt klart är att det bara är att ligga i någons famn eller äta/snutta som duger för att tillvaron ska vara trivsam.

Kom nyss hem från stugan. Sambon är på hockey. Jag funderar på att gå och lägga mig. Är fullständigt utmattad. Har bränt mig i ansiktet idag. Älskar våren :heart

Inatt 00.14 anlände hon! Hon går under arbetsnamnet Grynet just nu tills vi kommer på vad hon ska heta.

Vaknade i går morse kl 06 och då gick slemproppen och lite mensvärk kom då och då. Ringde in och berättade och skulle återkomma när de blev regelbundna. Var iväg på vårmarknaden på förmiddagen och sedan fixade hästarna. Vid 15 tyckte jag att värkarna var regelbundna med inte så jobbiga. Ringde in igen och de sa att jag fick komma in om jag ville men kunde lika gärna vänta lite.. duschade och fixade och var på förlossningen 17.45 var då öppen 8 cm! Så vi fick stanna kvar. Vid 22 blev det riktigt jobbigt och sedan kom hon, 3514 g tung och 50 cm lång. :love:

Inatt 00.14 anlände hon! Hon går under arbetsnamnet Grynet just nu tills vi kommer på vad hon ska heta.

Vaknade i går morse kl 06 och då gick slemproppen och lite mensvärk kom då och då. Ringde in och berättade och skulle återkomma när de blev regelbundna. Var iväg på vårmarknaden på förmiddagen och sedan fixade hästarna. Vid 15 tyckte jag att värkarna var regelbundna med inte så jobbiga. Ringde in igen och de sa att jag fick komma in om jag ville men kunde lika gärna vänta lite.. duschade och fixade och var på förlossningen 17.45 var då öppen 8 cm! Så vi fick stanna kvar. Vid 22 blev det riktigt jobbigt och sedan kom hon, 3514 g tung och 50 cm lång. :love:

Grattis :heart

Stort grattis!! Skönt att allt gått bra:love:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 424
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar