Varit och handlat med svärmor och en virrig sambo. Nu säger jag upp mig från tillvaron
Du får vila resten av kvällen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit och handlat med svärmor och en virrig sambo. Nu säger jag upp mig från tillvaron
Hahaha guuud vad jag känner igen det där!!Man skulle kunna tro att man som höggravid skulle bli lite uppassad av sin man men nejdå. Mannen satt för länge på toa så han fick ryggskott.. Nu är det alltså jag som passar upp på honom. Allt bra tur att det inte är karlarna som är gravida.
Du får vila resten av kvällen!
Har beställt babyskydd, babysitter och ny skötväska u. Faaan vad dyrt det är att få barn och då var det eg inte ens dyra saker
Måste beställa babyvakt också, vilka har ni? Är ju en hel djungel därute
Jag har en Philips Avent som fungerar bra.Har beställt babyskydd, babysitter och ny skötväska u. Faaan vad dyrt det är att få barn och då var det eg inte ens dyra saker
Har beställt babyskydd, babysitter och ny skötväska u. Faaan vad dyrt det är att få barn och då var det eg inte ens dyra saker
Har en från Philips Avent . Apotea har 25% på den till och med idag. Väldigt nöjda! Räckvidd hela vägen ut i stallet
@kakan89 det är när jag hör om sådana grannar jag uppskattar att bo i hus.
Har tillbringat en stund på förlossningen ikväll pga minskade fosterrörelser, som tur va för mina nerver så har bebis rört sej under dagen och även på väg in till sjukhuset men man hinner ju ändå tänka 1000 tankar...
Fick dessutom samma rum som när vi fick beskedet att Filippa inte levde längre.
Ctg'n va perfekt, ultraljud och flödesmätning va också helt som det skulle
Karl-Astrid beräknades väga 2800g
Nu ikväll är det full räcer som vanligt
Imorgon ska in igen och träffa barnmorskor och läkare inför snittet.
Mår ju relativt bra nu och har inte speciellt ont på dagarna men när jag lägger mig i sängen på kvällen får jag riktig molvärk i främst skinkorna men även nedre delen av ryggen och lårens baksida om än inte lika mycket. Smärtan är borta när jag vaknar på morgonen. Vad kan det vara?
Det är en pärs vissa dagar, maken höll på att kräkas innan plattorna va på plats även om jag sagt att bebis rör sej men mindre än vanligt och barnmorskan hade lyssnat med tratt och sagt att allt lät bra.Jo tack. Två sekunder senare bröt helvetet loss hos andra grannen. Men det lugnade sig snabbt. Vi fick nya grannar på båda sidor i somras. Saknar våra gamla grannar, de hörde man aldrig förutom typ vattenkranar som spolar.
Jag vet ju bara hur orolig jag blir när jag tycker mini varit väl lugn. Kan inte ens föreställa mig hur det är för dig. Skönt att bäbis mår bra iaf!
Det är en pärs vissa dagar, maken höll på att kräkas innan plattorna va på plats även om jag sagt att bebis rör sej men mindre än vanligt och barnmorskan hade lyssnat med tratt och sagt att allt lät bra.
Nu ikväll är det disco igen så det känns gott