Tvärtom här. Sover 2 timmar per dygn men vandrar i gengäld som en zombie om dagarna. Extra kul med komplexa frågeställningar på jobb dåTuppluren blev visst 3 timmar lång Är det bara jag som är tillbaka i sova konstant stadiet??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvärtom här. Sover 2 timmar per dygn men vandrar i gengäld som en zombie om dagarna. Extra kul med komplexa frågeställningar på jobb dåTuppluren blev visst 3 timmar lång Är det bara jag som är tillbaka i sova konstant stadiet??
Zombie är jag ändå även om jag sover nästan hela natten och sen har 3+1+2 h tupplurar på dagarna. Idag har jag en riktigt kass dag, trött, huvudvärk, känner mig allmänt nere. Skulle avguda den personen som kom hit med choklad till migTvärtom här. Sover 2 timmar per dygn men vandrar i gengäld som en zombie om dagarna. Extra kul med komplexa frågeställningar på jobb då
Jag inhalerar TwixZombie är jag ändå även om jag sover nästan hela natten och sen har 3+1+2 h tupplurar på dagarna. Idag har jag en riktigt kass dag, trött, huvudvärk, känner mig allmänt nere. Skulle avguda den personen som kom hit med choklad till mig
Har tryckt i mig ett par chokladbollar som vi hade kvar ( 3 ) och nu känns det lite bättre, men nu har bebis hicka och gympa samtidigt och jag måste masa mig ut och hämta dottern på fsk Dessutom pratade jag med sambon innan, han körde hemifrån utan mössa idag och det har regnat konstant så han lär ju få en feting förkylning dem kommande dagarnaJag inhalerar Twix
Jag inhalerar Twix
En till här@Hyacinth idag har jag tänkt på dig PIPPIN och Voldemort-Tengil-Katla och BARNET förstås. Jag hoppas att ni mår topp och att allt har gått bra
Jag med @HyacinthÅ en till här.
Vi har 60 meter..Detta sötsug!
Kunde jag inte få fortsätta vara lite anti sötsaker som jag var när jag var gravid?
Jag vill ha kakor, bullar, nötter, ostkrokar och godis! Det är tur jag har fyra km till närmsta affär och inte 40 meter....
UnderbartBaby @Hyacinth är här! 3 kilo, ben och fötter som Gollum och låter som ett marsvin, enligt hyacinth. Mor och barn mår bra, snart har nog fadern hämtat sig också.
Hon hälsar!