Vårföräldrar 2017 del fem

Tvärtom här. Sover 2 timmar per dygn men vandrar i gengäld som en zombie om dagarna. Extra kul med komplexa frågeställningar på jobb då :cautious:
Zombie är jag ändå även om jag sover nästan hela natten och sen har 3+1+2 h tupplurar på dagarna. Idag har jag en riktigt kass dag, trött, huvudvärk, känner mig allmänt nere. Skulle avguda den personen som kom hit med choklad till mig

V är alldeles chockad, badet var inte varmt nog, bara 36 grader :arghh::mad::rage:Ligger och tröstsnuttar invirad i två handdukar och en fluffig filt.

Fick hem en Medela swing och idag har jag än så länge pumpat en gång ut det "snåla" bröstet som släppte 50ml drygt. Fungerar alltså bättre än handpump än så länge :D

Jag inhalerar Twix :p
Har tryckt i mig ett par chokladbollar som vi hade kvar ( 3 :o) och nu känns det lite bättre, men nu har bebis hicka och gympa samtidigt och jag måste masa mig ut och hämta dottern på fsk :arghh: Dessutom pratade jag med sambon innan, han körde hemifrån utan mössa idag och det har regnat konstant så han lär ju få en feting förkylning dem kommande dagarna :arghh:

Nu längtar man liiite extra mycket till bubbelbadkaret som finns i badrummet på nya stället.. Fyra veckor kvar!!

Detta :devil: sötsug! :nailbiting:
Kunde jag inte få fortsätta vara lite anti sötsaker som jag var när jag var gravid?
Jag vill ha kakor, bullar, nötter, ostkrokar och godis! Det är tur jag har fyra km till närmsta affär och inte 40 meter....

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 428
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar