Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här händer det massor, 1 av 3 har blivit frisk från sina vattkoppor. 2 av 3 har precis fått sina. Fortsatt badfritt i värmen
Vi har köpt ett hus på Gotland som vi ska flytta till den 1/10
Ett stort hus med 4000 m2 tomt.
Stora barnet börjar i f klass den 20/8, men fritids och förskola för mellanbarnet börjar nästa vecka (Tack och lov! De två äldsta har legat i luven på varandra i två veckor)
Vi rensar, packar, målar om och fixar. Något som är svårt att hinna med våran barnaskara... Men vi kämpar och hoppas på vila när flytten är färdig.
@Fille
Vi har tröttnat på alla människor i Stockholm, och vi vill ha mer än vad pengarna räcker till här. Så vi har tittat runt och hittat våran dröm + så ska min svägerska och kille (som är från Gotland flytta dit)
Jag och barnen har åkt på minisemester (om man nu kan kalla det det) medan mannen river en del av ytterväggen i vardagsrummet och stoppar in en skjutdörr.
Jag vill hem nu
Sonen behöver komna tillbaka till förskolan = helt hyper och Flisan mår inte bra = gnäller konstant
Så tråkigt när det blir så. Men jag känner också att fröken liten behöver blrja på dagis. Sicken liten terrorist hon blrjar bli nuJag och barnen har åkt på minisemester (om man nu kan kalla det det) medan mannen river en del av ytterväggen i vardagsrummet och stoppar in en skjutdörr.
Jag vill hem nu
Sonen behöver komna tillbaka till förskolan = helt hyper och Flisan mår inte bra = gnäller konstant
Hahaha!!! Småtollar med överskottsenergi kan ha den effekten på omgivningenNedräkning! 5!!!! Dagar tills lillan börjar dagis. ÄNTLIGEN!!! det enda hon gör nuförtiden är att gå folk på nerverna. Hon behöver verkligen komma in på dagis och bli av med massor av energin hon har lagrad!
(Känner mig som en bra mamma efter en sån kommentar )
Nedräkning! 5!!!! Dagar tills lillan börjar dagis. ÄNTLIGEN!!! det enda hon gör nuförtiden är att gå folk på nerverna. Hon behöver verkligen komma in på dagis och bli av med massor av energin hon har lagrad!
Nedräkning! 5!!!! Dagar tills lillan börjar dagis. ÄNTLIGEN!!! det enda hon gör nuförtiden är att gå folk på nerverna. Hon behöver verkligen komma in på dagis och bli av med massor av energin hon har lagrad!