Här kommer förresten lite bilder på busloppan från i söndags.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sammy somnade helt övertrött förut så nu ligger han gott i sin säng uppe och jag passar på att göra noll och inget. Ska ha få långväga gäster idag/natt så det är nog läge att bara vara en liten stund.Kaos här också idag så jag har tagit paus i pott-träningen för att kunna bära i sele utan olyckor. Orkar inte passa varje sekund heller. Passar på att städa lite.
Han vill gå ut men det är 30 grader i skuggan
Här har fröken lärt sig att öppna dörrar och att klättra upp och ställa sig på toalocket knte bra när det är helkaklat i badrummet och vägghängd toaDet barnet kommer ge oss gråa hår och dåliga nerver
Här har fröken lärt sig att öppna dörrar och att klättra upp och ställa sig på toalocket knte bra när det är helkaklat i badrummet och vägghängd toaVisa bifogad fil 17337
Spännande dagar just nuV når inte till dörrhandtagen men kan också klänga upp på toan
Maken har helgjobb denna helgen så i morse tog vi för ovanlighetens skull sovmorgon. Vet inte när det hände senast, Sammy vaknade till när maken åkte vid 06 men jag flyttade bara över honom i vår säng sen sov vi till 09!? Hur skönt som helst
Nu äts det pannkakor med hallon och grädde med hela kroppen
Visa bifogad fil 17418
Sammy tycker det är gott. Vispar inte grädden och har typ bara 1msk till så den lockar inte att leka med. Vispad grädde är alldeles för roligt.Önskar att Cornelis gillade pannkakor, han äter i princip allt, till och med sill. Men pannkakor petar han bara i sig lite av sen leker han mest med grädden jag som älskar pannkakor! Förhoppningsvis lär han sig dock
Aldrig mera Gekås en söndag med massor av folk och en ettåring
Bara tanken är lite svettig och mastig
Aldrig mera Gekås en söndag med massor av folk och en ettåring