Vårföräldrar 2017 del 9

Här kommer förresten lite bilder på busloppan från i söndags.
20180715_184417.webp

Så söta alla frön i tråden är :love:

Vi längtar efter 20+ och regn, prognosen visar 28-30 och sol. Mina barn är som två tidsinställda bomber för att värmen tar så pass mycket och i dag räcker det med att dom tittar på varandra så blir det skrik. :meh:

Sammy är mitt i en period där gränserna testas rejält plus att han helst vill vara i famnen hela tiden annars blir det tvärgnäll.
Hela havet stormar och tokgnäll på skötbordet när bajsblöjan skulle bytas =bajs överallt:meh:
Bara att sanera både skötbord och barn.
Tur att faser går över:rofl:

Kaos här också idag så jag har tagit paus i pott-träningen för att kunna bära i sele utan olyckor. Orkar inte passa varje sekund heller. Passar på att städa lite.

Han vill gå ut men det är 30 grader i skuggan :crazy:

Kaos här också idag så jag har tagit paus i pott-träningen för att kunna bära i sele utan olyckor. Orkar inte passa varje sekund heller. Passar på att städa lite.

Han vill gå ut men det är 30 grader i skuggan :crazy:
Sammy somnade helt övertrött förut så nu ligger han gott i sin säng uppe och jag passar på att göra noll och inget. Ska ha få långväga gäster idag/natt så det är nog läge att bara vara en liten stund.

Maken har helgjobb denna helgen så i morse tog vi för ovanlighetens skull sovmorgon. Vet inte när det hände senast, Sammy vaknade till när maken åkte vid 06 men jag flyttade bara över honom i vår säng sen sov vi till 09!? Hur skönt som helst:bow:

Nu äts det pannkakor med hallon och grädde med hela kroppen:love:
5443B7AD-63DB-47C9-9401-538E1687B960.webp

Maken har helgjobb denna helgen så i morse tog vi för ovanlighetens skull sovmorgon. Vet inte när det hände senast, Sammy vaknade till när maken åkte vid 06 men jag flyttade bara över honom i vår säng sen sov vi till 09!? Hur skönt som helst:bow:

Nu äts det pannkakor med hallon och grädde med hela kroppen:love:
Visa bifogad fil 17418

Önskar att Cornelis gillade pannkakor, han äter i princip allt, till och med sill. Men pannkakor petar han bara i sig lite av sen leker han mest med grädden :( jag som älskar pannkakor! Förhoppningsvis lär han sig dock :D

Önskar att Cornelis gillade pannkakor, han äter i princip allt, till och med sill. Men pannkakor petar han bara i sig lite av sen leker han mest med grädden :( jag som älskar pannkakor! Förhoppningsvis lär han sig dock :D
Sammy tycker det är gott. Vispar inte grädden och har typ bara 1msk till så den lockar inte att leka med. Vispad grädde är alldeles för roligt.

Liknande trådar

Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 026
Senast: Dunet
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han...
2
Svar
23
· Visningar
1 208
Senast: Badger
·
Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
811
Senast: bumpo
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London