Sitter på akuten med Flisan och väntar på att få veta om hennes tumme är bruten eller inte.
Fått svar än? (Iofs brukar det gå långsamt.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på akuten med Flisan och väntar på att få veta om hennes tumme är bruten eller inte.
Har inte fått komma till läkaren än efter 3 timmar...Fått svar än? (Iofs brukar det gå långsamt.)
Malmö eller Helsingborg?? När min stora ramlat (bägge gångerna iofs) så fick vi vänta i fem resp sex timmar på att få komma in och få lite lim tryckt i såretHar inte fått komma till läkaren än efter 3 timmar...
Kan ni gissa vad alla mina 3 barn heter utifrån den här tatueringen??
Visa bifogad fil 17188
Viola, Lily och Marijuana Skämt åsido, ingen aning då jag är jättedålig på blommor..Kan ni gissa vad alla mina 3 barn heter utifrån den här tatueringen??
Visa bifogad fil 17188
Vem tillhör vilket motiv?
Vi har klass 2 varning för höga temperaturer till cirkus onsdag här.
Så vi hänger inne med AC på och imorgon börjar vi pottträna. Har tagit in alla pottor från ridbanan
Samma för oss med vädret, vart är regnet?
Violerna är till Viola, Iris blomman i mitten är till Iris och Majja bladet och fjärilen är till MajaVem tillhör vilket motiv?
Nu såhär snart en månad efter att vi slutat amma börjar brösten kännas ok igen.
I natt ska pappan till Tyskland och i morgon ska jag och O till Gekås. Känner mig inte direkt sugen på en sånn resa men det behövs lite saker till huset.
Vi åker till ullared på torsdag eller fredag men då utgår vi från halmstad så blir inte så långt!